اخبار عمومی
اعلام وصول 2
305756
تاریخ انتشار: 1401/04/08 16:10
حسن محمدی ادیب با بیان اینکه هشت مدرسه استثنایی در کشور ایجاد می شود گفت: هدف پویش ساخت ۸ مدرسه برای کودکان استثنایی بنام حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) در سطح کشور است.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از  تایماز نیوز، مدیرکل نوسازی مدارس استان اردبیل ضمن تبریک هفته قوه قضائیه و تسلیت شهادت دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران صدیق انقلاب، گفت: پویش “صحن حرم ، مدرسه ام” در سازمان نوسازی مدارس کشور تعریف شده است که قرار است همچون پویش های قبل جهت فرهنگ سازی کارهای خیر و مشارکت همگانی در ساخت مدارس ، کمک های خرد مردمی جمع آوری شود تا هشت مدرسه استثنایی در سطح کشور بنام حضرت موسی الرضا (ع) ساخته شود.

محمدی ادیب افزود: انتظار می رود آموزش و پرورش و مجامع خیرین مدرسه ساز مناطق و نواحی استان در این زمینه ورود کرده و با استفاده از ابزارهای اطلاع رسانی تحت نظرشان اعم از فضای مجازی ، سایت های معتبر ادارات و نیز نشریات و مطبوعات و … یاری گر ما در این پویش باشند و هدف پویش ساخت ۸ مدرسه برای کودکان استثنایی بنام حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) در سطح کشور است.

وی افزود: دانش آموزان، معلمان ، اولیا و خانواده ها در این پویش می توانند بسیار مفید باشند و در کل با احساس مسئولیت این افراد می شود فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی را بیش از پیش ارتقاء بخشید از این رو مردم می توانند با مراجعه به سایت www.ajorbajor.ir و نیز شبکه شاد مراجعه کرده و کمک های خود را واریز کنند.

مدیرکل نوسازی مدارس استان اردبیل در ادامه گفت: در کل استان اردبیل حتی یک پروژه بلاتکلیف نداریم و تمام پروژه های موجود در استان پیمانکار دارند و فعال هستند.

وی به کمک های خیرین مدرسه ساز اشاره کرد و افزود: در سطح استان اردبیل از بدو تشکیل مجمع خیرین مدرسه ساز استان تا کنون ۴۱۰ مدرسه در قالب ۱۶۲۹ کلاس درس توسط خیرین مدرسه ساز احداث شده است و نیز تعداد ۸۶ پروژه در قالب ۲۸۴ کلاس درس توسط این عزیزان در حال احداث می باشد که این رقم نسبت به سرانه درآمدی استان بسیار زیاد است و امید است با همت عزیزان در مجامع خیرین و آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق شاهد افزایش خیرین بزرگوار باشیم.

محمدی ادیب بیان کرد: طبق برنامه ریزی که داریم مدارس کانکسی را در سال های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ کلا جمع آوری خواهیم کرد و با رایزنی هایی که با سازمان نوسازی مدارس انجام داده ایم ، اعتبار اولیه آن نیز تامین شده است.

برچسب ها:
تایماز نیوز ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*