اخبار عمومی
اعلام وصول 2
305778
تاریخ انتشار: 1401/04/11 01:18
دو طرح توسعه یک شرکت دانش بنیان صنایع ماشین سازی در شهرستان لاهیجان، با حضور استاندار گیلان کلنگ‌زنی و افتتاح شد.
به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از گیل فام،  دکتر اسدالله عباسی عصر روز (چهارشنبه) در مراسم افتتاح طرح توسعه یک واحد ماشین سازی و کلنگ زنی و شروع پروژه طرح توسعه واحد دیگری از این مجموعه ماشین سازی در لاهیجان، ارتباط صنعت با دانشگاه را مورد تأکید قرار داد و گفت: دانش بنیان کردن واحدهای تولیدی، دارای اهمیت است و در این زمینه، حمایت های لازم صورت و تسهیلات برای تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی پرداخت می‌شود.
وی با یادآوری تأکیدات خود به مدیران برای بازدید از واحدهای تولیدی و اتخاذ تصمیم برای رفع مشکلات آنها در همان محل افزود: با توجه به نامگذاری سال جاری تحت عنوان تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین ، همه برای تحقق این شعار وظیفه داریم.
استاندار گیلان تجاری سازی و بازاریابی علمی را نیز در رونق کسب و کار مهم دانست.
دکتر عباسی از بخش های مختلف این شرکت دانش بنیان صنایع ماشین سازی نیز بازدید کرد.
 
همزمان با دهه تولید و تجارت؛ طرح توسعه یک واحد ماشین سازی که با ۵۸ کشور دنیا ارتباط تجاری دارد، شامل افزایش ظرفیت ماشین آلات تمام اتوماتیک صنایع غذایی و خطوط کامل تولید کیک، کلوچه، بیسکویت و شکلات با سرمایه گذاری یک‌هزار میلیارد ریال و اشتغال ۴۰ نفر، با حضور استاندار گیلان افتتاح شد.
همچنین با حضور دکتر عباسی پروژه طرح توسعه واحد دیگری از این مجموعه ماشین سازی و طراحی و ساخت ماشین آلات تمام اتوماتیک تولید محصولات آردی و نان صنعتی با حجم سرمایه گذاری سه هزار میلیارد ریالی و ظرفیت اشتغال برای یکصد نفر کلنگ زنی شد.
 
برچسب ها:
گیل فام ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*