اخبار عمومی
اعلام وصول 2
30580
تاریخ انتشار: 1395/02/31 17:16
جنازه جوان متوفی توسط یکی از افراد محلی از آب بیرون کشیده شد.

 به گزارش پریسا طاهری خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان،  جوان ۲۴ ساله اهوازی به نام  میلاد قاسمی که به منظور سیاحت و به همراه خانواده اش به لالی آمده بود. حین شنا در رودخانه آبشور لالی غرق شد.
به استناد گزارش شاهدان عینی حدود ساعت 9:53 حادثه به اورژانس 115 گزارش داده شد که جوانی 24 ساله حین شنا در منطقه آبشور لالی غرق شد.
بنا به همین گزارش امدادگران 115  پس از دریافت گزارش در محل حاضر شدند و بعد از انجام کارهای مقدماتی احیا، نامبرده به بیمارستان منتقل، و اما متاسفانه تلاش کادر درمانی منتج به نتیجه نشد و این جوان جان باخت.
شایان ذکر است جنازه جوان متوفی توسط یکی از افراد محلی از آب بیرون کشیده شد.
خبرنگار ما گزارش داد با تشدید گرما در خوزستان برخی افراد بویژه نوجوانان و جوانان اقدام به شنا در رود خانه ها، کانال های آبیاری کشاورزی می کنند که این اقدام عواقب جبران ناپذیری به دنبال دارد.
لذا به همشهریان و مسافران بویژه نوجوانان و جوانان توصیه می شود از شنا در نقاط عمیق، خطرناک و ناشناخته بدون داشتن مهارت کافی خود داری نمایند. و به مسولین ذی ربط گوشزد می شود نسبت به تشکیل تیم های نجات غریق در سواحل رودخانه ها استان خوزستان به منظور جلوگیری از حوادث ناخوشایند دیگر اقدام نمایند


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*