اخبار عمومی
اعلام وصول 2
30582
تاریخ انتشار: 1395/02/31 23:09
جام جهانی کشتی فرنگی 2016
شاگردان محمد بنا سرمربی فهیم و کاردان تیم ملی کشتی فرنگی ایران موفق شدند به مقام قهرمانی جام جهانی کشتی فرنگی 2016 دست پیدا کنند.

به گزارش فیروز بیگلری خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان از ایذه، مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی 2016 با قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی ایران به پایان رسید.
در این مسابقات که با حضور 8 تیم برتر کشتی فرنگی جهان در شیراز به مدت دو روز در شیراز به رقابت پرداختند سرانجام شاگردان محمد بنا سرمربی فهیم و کاردان تیم ملی کشتی فرنگی ایران موفق شدند به مقام قهرمانی دست پیدا کنند.
فرنگی کاران ایران که در رقابت اول خود مقتدرانه اکراین را از پیش رو برداشتند در آوردگاه دوم خود آذربایجان را شکست دادند و در رقابت حساس بر ترکیه غلبه کردند تا در دیداری مهیج و نفسگیر پذیرای تیم قدر روسیه مصاف کند.


شاگردان بنا که بیشتر حریفان خود را با نتیجه قاطع 8 بر 0 شکست دادند در بازی نهایی نیز موفق شدند با نتیجه 8 بر 0 بر حریف نامدار خود غلبه کند و قهرمان این دوره از مسابقات شود
براساس این گزارش،6 فرنگی کار خوزستانی تیم ملی کشتی فرنگی ایران پیام بویری، رامین طاهری و مهرداد مردانی از ایذه سامان و سعید عبدولی و حبیب اله اخلاقی از اندیمشک خوزستانی uq, تیم ملی بودند که نقش بسزایی در قهرمانی ایران در جام جهانی کشتی فرنگی داشتند .
 نتایج فرنگی کاران ایران در رقابت با روسیه
وزن 59 کیلو گرم:
سامان عبدولی 2 سرگی امیلین 1
وزن 66 کیلو گرم:
امید نوروزی 7 زایور کایا لویف 2
وزن 71 کیلو گرم:
افشین بیانگرد 3  عبوزید مانسیگو2
وزن 75 کیلو گرم:
سعید عبدولی به علت حاضر نشدن حریف خود برنده اعلام شد.
وزن 80 کیلو گرم:
رامین طاهری 6  رمضان اباجیرف 4
وزن 85 کیلو گرم:
حبیب اله اخلاقی 3  کودزوکوف 0
وزن 98 کیلو گرم:
قاسم رضایی 3  ماگاندوف 1
وزن 130 کیلو گرم:
بشیر بابا جان زاده 7  سمینوف 2



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*