اخبار عمومی
اعلام وصول 2
30583
تاریخ انتشار: 1395/02/31 23:25
اجساد هر دو جوان توسط مردم و تیم های امدادی از رودخانه بیرون کشیده شد

عصرجهان:ظهر امروز دو جوان در رودخانه‌ی کارون غرق شدند و پس از لحظاتی تیم‌های امدادی و نجات و جمع کثیری از مردم در محل حاضر شدند.
به گفته‌ی حاضران در محل در همان لحظات اولیه نیروهای امداد و نجات و جمع کثیری از مردم در محل حاضر شدند و عملیات جستجو را آغاز کردند.
پس از لحظاتی یکی از دو نفر از آب بیرون کشیده شد و در محل ، عملیات احیاء توسط تیم‌های امدادی انجام شد که متأسفانه بی اثر بود و بلافاصله به بیمارستان کارون منتقل شد ولی اقدامات بیمارستانی نیز بی اثر بود و فرد، جان داد.
یافتن نفر دوم که جوانی حدود ۲۰ ساله بود چند ساعت بیشتر طول کشید ولی با تلاش مردم جسد نفر دوم نیز از آب بیرون کشیده شد که وی نیز جانباخته بود .
طبق گفته‌ی حاضران در محل هر دو نفر لباس کامل به تن داشته‌اند و ظاهراً آمادگی برای شنا کردن نداشته‌اند.
هرچند با وجود استخر باز هم ممکن است این‌چنین اتفاقات ناگواری رخ دهد ولی لحظاتی پس از رخداد این حادثه پیامک‌های زیادی برای این سایت ارسال شد و اذهان عمومی ، مقصر اصلی این‌گونه حوادث را مسئولان استانی ورزشی و برخی مسئولان محلی می‌دانستند و خواستار پیگیری جدی و بیش از پیش مسئولان جهت افتتاح استخر و راه اندازی استخرهای سر باز و محل‌های امن برای شنا در کارون شدند.
لازم به ذکر است زمان آغاز به کار دولت تدبیر و امید این پروژه بیش از ۷۰ در صد پیشرفت فیزیکی داشت ولی بعد از گذشت ۳ سال از فعالیت این دولت ، نتوانست این پروژه را به پایان برساند و هم اکنون شهرداری و شورای شهر گتوند تکمیل آن را به عهده گرفته است .
لازم به ذکر است طی هفته‌ی گذشته نیز یک جوان افغانی ساکن در شهرک مهمان پذیر بنی نجار در کانال کشاورزی جان داد.منبع/گتوند نیوز



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*