اخبار عمومی
اعلام وصول 2
305862
تاریخ انتشار: 1401/04/20 12:18
فرمانده انتظامی شهرستان كاشمر از شناسایی و دستگيری دو متهم كه اقدام به كلاهبرداری از طريق فروش کالا می‌كردند در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از ترشیز خوان؛ فرمانده انتظامي شهرستان كاشمر از شناسایی و دستگيري دو متهم با هماهنگی مقام قضائی خبر داد که اقدام به كلاهبرداري از طريق فروش کالا مي كردند.

سرهنگ حسين احمدي افزود: در پی شكايت یکی از شهروندان مبني بر كلاهبرداري و فريب وی توسط فردی سودجو در خصوص فروش تلفن همراه، پی گیری موضوع در دستور كار کارآگاهان پلیس آگاهي قرار گرفت.

وی بیان داشت: در تحقيقات کارآگاهان پليس آگاهي مشخص شد كه شاكي يك دستگاه تلفن همراه از فروشنده خريداری كرده كه برند و شماره سريال گوشي كه در بالاي كارتن آن درج شده با مشخصات گوشي داخل كارتن آن مطابقت ندارد.
فرمانده انتظامي شهرستان كاشمر تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهي با انجام اقدامات و بررسي هاي ميداني دريافتند شيوه و روش متهمان به اين شكل بوده كه مدل و مشخصات گوشي فروخته شده با محتويات داخل كارتن آن هيچ گونه مطابقتي نداشته است.

وی اظهار داشت: متهمان دستگیرشده در تحقیقات به عمل آمده به فروش ۳۰ فقره گوشي تلفن همراه به اين روش در سطح شهرستان کاشمر اعتراف کردند.

احمدي یادآور شد: شهروندان در هنگام خريد هوشيار باشند كه فريب چنين كلاهبرداراني را نخورند و از فروشگاه هاي معتبر خريد و هرگونه مورد مشكوك در اين زمينه را از طریق تلفن ۱۱۰ به پليس اعلام کنند.

برچسب ها:
ترشیز خوان ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*