اخبار عمومی
اعلام وصول 2
305873
تاریخ انتشار: 1401/04/21 14:33
رئیس اداره حفاظت محیط زیست ایذه خبر داد؛
عاملان تلف شدن خرس، شناسایی شدند

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ایذه گفت: عاملان تلف شدن یک قلاده خرس در ایذه شناسایی شدند و پیگیری‌های قضائی برای برخورد با آنها انجام خواهد شد.


 احمد امیری درباره جزئیات این حادثه بیان کرد: در چند روز گذشته و پس از بررسی‌ها و گشت زنی‌های محیط بانان و یگان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ایذه مشخص شد که یک قلاده خرس به همراه توله خود به دلیل شرایط خشکسالی و وجود هوای گرم و همچنین وضعیت بد غذایی به منابع آبی در نزدیکی یکی از روستاهای شهرستان ایذه مراجعه کرده است.
وی ادامه داد: پس از مشاهده این وضعیت، یگان اداره حفاظت محیط زیست ایذه در ۴ تا ۵ روز حضور مداوم در منطقه و گشت زنی، توصیه‌های لازم را به منظور پرهیز از هرگونه ایجاد مزاحمت برای این خرس به اهالی منطقه کرده است.
امیری بیان کرد: عصر روز گذشته تعدادی از اهالی روستا به دلیل ماجراجویی و حس کنجکاوی به صورت جمعی این خرس را دنبال کردند و با چوب و چماق و انداختن یک حلقه طناب به گردن این خرس باعث تلف شدن و خفه شدن خرس شدند.
وی تاکید کرد: عاملان تلف شدن خرس، شناسایی شدند و در هماهنگی‌هایی که با دادستان و فرماندهی انتظامی شهرستان ایذه صورت گرفته است، حتماً پیگیری‌های قضائی در خصوص برخورد با این افراد انجام خواهد شد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*