اخبار عمومی
اعلام وصول 2
305890
تاریخ انتشار: 1401/04/22 17:21
فرمانده انتظامی شهرستان كاشمر از دستگيری متهم به سرقت وسایل از ساختمان های در حال ساخت در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از  ترشیز خوان؛  حسن مکارم از افزایش ۲۵درصدی خدمات سونوگرافی به مراجعین سرپایی درمانگاه تخصصی سردار سلیمانی کاشمر در سه ماهه اول سال جاری خبر داد.

افزایش ۲۵ درصدی خدمات سونوگرافی در درمانگاه سردار سلیمانی کاشمر

مدیر شبکه بهداشت و درمان و رییس دانشکده پرستاری شهرستان کاشمر گفت: در سه ماه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل ۲۵ درصد ارائه خدمات سونوگرافی به بیماران سرپایی مراجعه کننده به درمانگاه سردار سلیمانی کاشمر، افزایش داشته است.

وی افزود: در سه ماهه اول سال ۱۴۰۱تعداد ۲۲۹۴ مورد انواع سونوگرافی در این درمانگاه انجام شده و این درحالی است که در سه ماهه اول سال قبل، این تعداد ۱۸۳۴مورد بوده است.

مکارم با اشاره به اینکه در این درمانگاه متخصص سونولوژیست خانم و آقا به مراجعین ارائه خدمت می‌کنند گفت: فوق تخصص غدد و متخصصان در رشته های جراحی مغز و اعصاب، ارتوپدی، داخلی مغز و اعصاب، اطفال، داخلی، عفونی، پوست، چشم ، قلب و عروق، گوش و حلق و بینی، ارولوژی(کلیه و مجاری ادراری)، زنان و زایمان و سونوگرافی در این درمانگاه فعالیت می نمایند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر بیان داشت: در سال گذشته تعداد ویزیت متخصصین در این درمانگاه ۸۵۶۸ مورد بوده که نشان از افزایش دو درصدی ارائه خدمات تخصصی در این درمانگاه دارد.

وی یادآور شد: جهت رفاه حال شهروندان نوبت دهی درمانگاه تخصصی سردار سلیمانی جهت ویزیت متخصصین در این درمانگاه به صورت الکترونیکی در سامانه nobat.mums.ac.ir انجام می شود.

برچسب ها:
ترشیز خوان ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*