اخبار عمومی
اعلام وصول 2
305943
تاریخ انتشار: 1401/04/26 15:40
شهردار گلپایگان گفت : شهرداری و شورای شهر با هرگونه تغییر کاربری در بلوار امام رضا موافقت نخواهد کرد چراکه این بلوار زیبایی خود را از دست خواهد داد و مسئولین شهرستان هم بر حفظ زیبایی این بلوار هم نظر هستند.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از سیاست فردا پیمان شکرزاده امروز(۲۶ تیر ۱۴۰۱) در جلسه شورای آموزش و پرورش اظهار کرد: شهرداری و شورای شهر برای منطقه کاظم آباد به صورت ویژه برنامه دارد ، ضمن اینکه اکثر ساخت و ساز های این منطقه بدون اخذ مجوز از شهرداری انجام شده اما علاوه بر ساماندهی پیاده راه ها در سال جاری ، احداث پارک یکی دیگر از برنامه هایمان برای این منطقه خواهد بود و در این راستا اصلی ترین محدودیتمان مالکیت زمین است و امیدواریم آموزش و پرورش و اداره اوقاف همکاری لازم را داشته باشند.

 

شهردار گلپایگان یاد آورشد: شهرداری و شورای شهر با هرگونه تغییر کاربری در بلوار امام رضا موافقت نخواهد کرد چراکه این بلوار زیبایی خود را از دست خواهد داد و مسئولین شهرستان هم بر حفظ زیبایی این بلوار هم نظر هستند. باغشهر بودن گلپایگان خود را در بلوار امام رضا نشان می دهد، این خیابان ریه اصلی شهر است و اگر بخواهیم در آن تغییر کاربری داشته باشیم طی ۵۰ سال آینده نابود خواهد شد.

برچسب ها:
سیاست فردا ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*