اخبار عمومی
اعلام وصول 2
305944
تاریخ انتشار: 1401/04/26 15:44
رئیس آموزش و پرورش گلپایگان خبرداد:
رئیس آموزش و پرورش شهرستان گلپایگان گفت: گلپایگان به عنوان پنجمین شهرستان در استان اصفهان موفق به اخذ مجوز راه اندازی هنرستان کشاورزی شد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از زنگ خطر، محمد باقر عبیری امروز(۲۶ تیر ۱۴۰۱) در جلسه شورای آموزش و پرورش اظهار کرد: قرارگاه جهادی و عدالت تربیتی با هدف معرفی مناطق کم برخوردار در شهرستان تشکیل شده است و تمام دستگاه های مرتبط با این قرارگاه موظف شدند خدمات ویژه ای را به مناطق کم برخوردار ارائه دهند. ریاست ادارات بهزیستی، شبکه بهداشت و درمان، کمیته امداد، مجمع خیرین شهرستان و فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج اعضای این قرارگاه را تشکیل می دهند.

وی ادامه داد: تغییر کاربری فضای آموزشی بلااستفاده در شهر های گوگد و گلشهر تغییر در دستور کار قرار دارد و شهرداران این دو شهر قول همکاری در این راستا را دادند ، همچنین تصمیم گرفته شده است که آن دسته از زمین های اهدایی خیرین به آموزش و پرورش که قابلیت ساخت فضاهای آموزشی را ندارند به فروش برسانیم و درآمد حاصل از آن را صرف تعمیرات و مقاومت سازی فضاها ی موجود کنیم.

 

رئیس آموزش و پرورش شهرستان گلپایگان گفت: گلپایگان به عنوان پنجمین شهرستان در استان اصفهان موفق به اخذ مجوز راه اندازی هنرستان کشاورزی شد، برای محل فضای آموزشی این هنرستان مکان هایی در شهرستان پیشنهاد شده است اما نیاز است که برای مکان های پیشنهادی کارشناسی های لازم را انجام دهیم تا در سال تحصیلی جدید دانش آموزان متقاضی در این هنرستان در دو رشته دامداری صنعتی و گیاهان دارویی مشغول به تحصیل شوند.

با همکاری شهرداران سه شهر مقرر شد که سرویس دهی دانش آموزان توسط شرکت های دارای مجوز انجام شود و نرخ جدید آن نیز اعلام خواهد شد. مجوز تدریس رشته جدید “پرورش گیاهان جالیزی و سبزیجات” را برای هنرستان دخترانه پتروشیمی اخذ کردیم که فعال شدن آن منوط به ساخت یک گلخانه است لذا از شهرداران برای ساخت این گلخانه درخواست کمک کرده ایم.

 

در ادامه نیز پیمان شکرزاده شهردار گلپایگان گفت: شهرداری و شورای شهر برای منطقه کاظم آباد به صورت ویژه برنامه دارد ، ضمن اینکه اکثر ساخت و ساز های این منطقه بدون اخذ مجوز از شهرداری انجام شده اما علاوه بر ساماندهی پیاده راه ها در سال جاری ، احداث پارک یکی دیگر از برنامه هایمان برای این منطقه خواهد بود و در این راستا اصلی ترین محدودیتمان مالکیت زمین است و امیدواریم آموزش و پرورش و اداره اوقاف همکاری لازم را داشته باشند.

 

پیمان شکرزاده یاد آورشد: شهرداری و شورای شهر با هرگونه تغییر کاربری در بلوار امام رضا موافقت نخواهد کرد چراکه این بلوار زیبایی خود را از دست خواهد داد و مسئولین شهرستان هم بر حفظ زیبایی این بلوار هم نظر هستند. باغشهر بودن گلپایگان خود را در بلوار امام رضا نشان می دهد، این خیابان ریه اصلی شهر است و اگر بخواهیم در آن تغییر کاربری داشته باشیم طی ۵۰ سال آینده نابود خواهد شد.

برچسب ها:
زنگ خطر ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*