اخبار عمومی
اعلام وصول 2
305960
تاریخ انتشار: 1401/04/28 23:21
فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان در رزمایش مومنانه گرامیداشت دهه ولایت در اهواز از توزیع ۷۰ هزار بسته معیشتی، جشن های دهه ولایت و اردوی جهادگران برای محرومیت زدایی در سطح استان گفت.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از عطرکارون؛ سردار شاهوار پو، فرمانده سپاه ولیعصر عج خوزستان با تبریک دهه ولایت و عید بزرگ غدیر عید شیعیان و مسلمانان عنوان داشت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در استان خوزستان اقدامات زیادی برای کمک به محرومان و نیازمندان توسط گروه های جهادی و بسیجیان انجام شده و امروز هم در قالب رزمایش در سراسر استان بیش از ۷۰ هزار بسته معیشتی در حال توزیع است.

سردار شاهوار پور تاکید کرد: علاوه بر این موضوع برنامه ها و جشن های متعددی در سطح استان در حال انجام است که تا روز عید غدیر به اوج خود خواهد رسید و خطبه خوانی غدیر در برخی شهرستان ها انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: اردوی جهادگران برای محرومیت زدایی در گرمای خوزستان با تعمیر وسایل برودتی مثل کولر یخچال در حال انجام است که بیش از ۴۰۰ دستگاه تاکنون تعمیر شده و ادامه دارد همچنین پخت غذای گرم در مساجد و پایگاه ها پیش بینی شده و انجام خواهد شد.

برچسب ها:
عطرکارون ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*