اخبار عمومی
اعلام وصول 2
305975
تاریخ انتشار: 1401/04/29 23:17
صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری زنگ خطر و هفته نامه نسل نو گفت: هرچقدر هم وزیر ارشاد انقلابی و جهاد گر باشد اما با وجود برخی از مدیران ارشاد در شهرستان ها و معاونت ها در ادارات کل که نگاهی اصلاح طلبانه و متفاوت با دیدگاه دولت انقلابی دارند فرهنگ به جایگاهی دست پیدا نخواهد کرد لذا نیاز به مدیران جهادی است.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از سیاست فردا، صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری زنگ خطر و هفته نامه نسل نو در جلسه مربوط به بازدید رئیس اداره نظارت بر طرح های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ساختمان اداره ارشاد شهرستان گلپایگان ضمن عذرخواهی به عنوان یک رسانه از وضعیت اسفناک سالن وسیع و اتاق ها و سرویس های بهداشتی واقع در طبقه فوقانی ساختمان این اداره ، اظهار کرد: اداره ارشاد گلپایگان حدود ۲۲ سال است که ساخته شده اما تنها به دلیل بدهی به اوقاف یک سال پلمپ بود و درحال حاضر حدود ده ماه است رفع پلمپ شده و همچون گذشته در اختیار اداره ارشاد گلپایگان است اما متأسفانه در وضعیت مناسبی از لحاظ فیزیکی ساختمان و حتی نظافت به سر نمی برد.

وی ادامه داد : در برخی از مدیریت های شهرستان ها و  معاونت های ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهد روزمرگی هستیم  و نگاه ها  ” سری که درد نمیکند چرا دستمال ببندیم ” است. برخی مدیران ارشاد شهرستان ها و معاونت ها در ادارات کل استانی نگاهی اغلب اصلاح طلبانه و متفاوت با دولت فعلی را دارند. هرچقدر هم وزیر ارشاد انقلابی و جهاد گر باشد اما با وجود برخی از مدیران ارشاد در شهرستان ها و معاونت ها در ادارات کل که نگاهی اصلاح طلبانه و متفاوت با دولت انقلابی دارند فرهنگ به جایگاهی دست پیدا نخواهد کرد لذا نیاز به مدیران جهادی است.

وحیداعظمی گفت: خیلی بد است که بگوییم چرا مدیر یک شهرستان عوض نمی شود بگویند نیرو نداریم و باید با همین مدیران اصلاح طلب بسازید ، این برای وزارت ارشاد و مقوله فرهنگ در کشور بد است .  وزیر ارشاد ، معاون مطبوعاتی و مدیرکل مطبوعات داخلی وزارت ارشاد در دولت فعلی از دلسوزان و جهادگران هستند و با وجود این افراد افق روشنی را برای مجموعه فرهنگ و ارشاد می بینیم اما از وزیر  می خواهیم که بدنه فرهنگ و ارشاد اسلامی  در برخی از شهرستان ها و برخی از ادارات کل را ساماندهی کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
سیاست فردا ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*