اخبار عمومی
اعلام وصول 2
305990
تاریخ انتشار: 1401/04/30 20:28
مدیر کل امور زنان و خانواده وزارت کشور:
اختتامیه اولین جشنواره رسانه‌ای حریم رسالت ویژه بانوان با سخنرانی زینب اختری؛ معاون وزیر کشور در امور زنان و خانواده با حضور فرمانده سپاه قدس گیلان، معاون سیاسی استانداری ، مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان، شخصیت‌های ملی استانی و شهرستانی و اصحاب رسانه در تالار مرکزی رشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از گیل فام مراسم اختتامیه اولین جشنواره رسانه‌ای حریم رسالت ویژه بانوان با سخنرانی زینب اختری؛ معاون وزیر کشور در امور زنان و خانواده با حضور فرمانده سپاه قدس گیلان، معاون سیاسی استانداری ، مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان، شخصیت‌های ملی استانی و شهرستانی و اصحاب رسانه در تالار مرکزی رشت برگزار شد.

زینب اختری در اختتامیه جشنواره حریم رسانه ای حریم رسالت که در تالار مرکزی رشت برگزارشد از اهمیت و نقش زنان در جهاد تبیین گفت و افزود: اسلحه هوشمند بانوان رسانه در نهادینه کردن فرهنگ و مطالبه گری بسیار موثری است.

مدیر کل امور زنان و خانواده وزارت کشور با بیان اینکه بانوان در نقش مادری و همسری بی بدیل هستند تصریح کردند: دیدگاه اسلام از نظر مقام معظم رهبری فراجنسیتی به بانوان درسه عرصه فردی ، خانوادگی و اجتماعی است .

وی افزود : نگاه اسلام به مسأله زنان به عنوان الگوی سوم نگاه والایی است ، زن نه به عنوان زن شرقی و نه غربی بلکه به عنوان الگوی سوم با دو قید حریم و نگهداشتن حدود بین زن و مرد به نفع بانوان دراجتماع می تواند فعال باشد که استعدادهای واقعی زنان با این الگو بروز و ظهور پیدا کند.

اختری با تاکید به احقاق حقوق بشری از مشارکت های اجتماعی بانوان در عرصه های مزیت دارگفت : ویژگی های منحصر به فردی در وجود انسان است که از ظرفیت های بالفعل برای خدمت به جامعه اسلامی باید استفاده کرد .

مدیر کل امور زنان و خانواده کشور مسئله هویت بخشی بانوان را بسیار مهم دانست و اظهار کرد: امام خمینی ره جایگاه زنان در دفاع مقدس را جایگاه پشتیبان معرفی کرده و امام خامنه ای مدظله العالی زنان را سربازان خط مقدم انقلاب اسلامی در جهاد نرم و جنگ رسانه ای بیان کرده است .

وی مدیریت داخلی خانواده را از آن خانم دانست و بیان کرد : خانواده سالم زمینه ساز جامعه سالم است و بانوان به عنوان الگو در جامعه اسلامی با فضای فراهم شده با رشد ویژگی فردی در جامعه استعدادهای را به رشد و بروز می رسانند و بروز استعدادها باعث ارتقای آرامش و امنیت خانم می شود که خانم با این آرامش هم تربیت و هم مدیریت می کند .

اختری با تاکید به فرمایش رهبری که زن هم می تواندعفیف ، محجبه و شریف باشد و درعین حال در مرکز جامعه نیز حضور داشته باشد از اهداف و رسالت جشنواره گفت و افزود: وظیفه اصلی و رسالت حضرت زینب س به عهده بانوان شرکت کننده در این جمع می باشد با ابتکار عمل به همت استان گیلان دبیرخانه جشنواره حریم رسالت در استان گیلان بصورت ملی و بین المللی برگزار خواهد شد.

در بخش عکس ، گزارش ، خبر ، فیلم ،گفتگو ، تیتر جمعی از بانوان رسانه ای مورد تقدیر قرار گرفتند

در بخش یاد داشت – از سرکار خانم هما اکبری خبرنگار پایگاه خبری گیل فام از شرق گیلان شایسته تقدیر شد .

برچسب ها:
گیل فام ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*