اخبار عمومی
اعلام وصول 2
30601
تاریخ انتشار: 1395/03/01 15:08
مدیر روابط عمومی هیات تیراندازی استان خوزستان خبر داد:
در رشته تپانچه‌بادی بانوان نیز پروانه کرملا مقام اول، مریم طهرانی مقام دوم و مریم هرمزی مقام سوم را کسب کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان و به نقل از روابط عمومی هیات تیراندازی خوزستان، سید سالار محمدنیا رئیس هیات تیراندازی خوزستان در حاشیه این مسابقات در سالن تیراندازی مجموعه ورزشی قدس اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این اولین مسابقه رسمی تیراندازی خوزستان در سال جاری است و حدود ۶۰ تیرانداز از پنج شهرستان شرکت کرده اند.
وی افزود: این مسابقات طبق آخرین قوانین فدراسیون تیراندازی برگزار می شود. یکی از اهداف این مسابقات محک زدن ورزشکاران است و یکی دیگر هم شناسایی تیراندازان نخبه و خوب استان برای شرکت در مسابقات کشوری است.


رئیس هیات تیراندازی خوزستان تصریح کرد: تیراندازان نخبه و خوب این مسابقات را به قهرمانی کشور و لیگ های دسته یک و برتر کشوری معرفی کرده و در صورت علاقمندی آنها را به عضویت تیم های استانی در می آوریم.
محمدنیا بیان کرد: در بخش مردان رشته تفنگ بادی به رضا نصرتی، محسن مرتضوی و محمدرضا حبیب خدایی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
وی ادامه داد: در رشته تپانچه بادی مردان نیز وحید گلخندان مقام اول، سید فرهاد فخرایی مقام دوم و رضا کریمیان مقام سوم را به خود اختصاص دادند.
رئیس هیات تیراندازی خوزستان یادآور شد: در بخش بانوان رشته تفنگ بادی نیز فروغ هدایت، اعظم عیسوند و زهرا جمشیدی به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.
محمدنیا اضافه کرد: در رشته تپانچه‌بادی بانوان نیز پروانه کرملا مقام اول، مریم طهرانی مقام دوم و مریم هرمزی مقام سوم را کسب کردند.
شایان ذکر است در پایان این مسابقه بین خبرنگاران حاضر جهت پوشش خبری این رویداد ورزشی، مسابقه ای برگزار گردید که در پایان پگاه کوه گیوی از پایگاه خبری خوزنا، کوثر کریمی از خبرگزاری مهر ایراندخت کاشانی پایگاه خبری هور نیوز به ترتیب مقام اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*