اخبار عمومی
اعلام وصول 2
30606
تاریخ انتشار: 1395/03/01 17:54
.

به گزارش ناصر حکیمی خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان،علی شمیل پور امام جمعه هندیجان در خطبه های نماز این هفته در مسجد جامع ضمن تبریک ولادت منجی عالم بشریت حضر مهدی )عج(اظهار داشتند: جشن های میلاد حضرت امام مهدی)عج(با شکوه خاص با همکاری مردم و هیأت های مذهبی و سازمان تبلیغات و اداره ارشاد در سطح شهرستان با چراغانی و نصب بنر و پرچم برگزار شود.
 علی شمیل پور ادامه داد؛ جا دارد به مناسبت ولادت منجی عالم بشریت حضر مهدی )عج) از تلاش خالصانه سربازان گمنام امام زمان که با عدالت و شجاعت و پیروی از ولایت فقیه در کنار مردم امنیت و آرامش برای مردم به ارمغان آوردند تقدیر و تشکر شود
حجت الاسلام والمسلمین علی شمیل پور افزود:مردم هندیجان در رعایت مصرف برق ،گاز و آب و سایر حامل های انرژی تلاش داشته باشند تا اسراف نعمات الهی پرهیز گردد.
وی بابیان  الگو قرار دادن قرآن در زندگی گفت: قرآن بهترین راهنما و الگو در تمامی مراحل زندگی است و راه رستگاری و سعادت در مطاعه و تدبر در قرآن است.
شمیل پور امام جمعه هندیجان عنوان کرد:بعضی از کشور ها خود را خادم اسلام می دانند ولی  با دشمنان اسلام مخصوصا با آمریکای جنایت کار پیمان بسته اند. اما ملت ایران با توکل برخدا در مقابل دشمنان اسلام، آمریکا و نوکران این اجانب ایستاده اند.

برچسب ها:
هندیجان ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*