اخبار عمومی
اعلام وصول 2
306123
تاریخ انتشار: 1401/05/08 18:34
نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی ، مدیران رسانه هیات های فوتبال استان ها و باشگاه های لیگ برتر و لیگ دسته اول با حضور علیرضا وهابی در مرکز ملی فوتبال برگزار شد.

به گزارش  پایگاه خبری عصرجهان به نقل از کاشف خبر، جلسه هم اندیشی با حضور سینا کلهر معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان، حجت الاسلام والمسلمین  احدی مدیر فرهنگی  وزارت ورزش  و جوانان ، محمدرضا کشوری فر سرپرست سازمان لیگ،  سهیل مهدی  مدیر مسابقات، حجت اله بهمنی مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی  سازمان لیگ فوتبال، جواد پاینده مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال،علیرضا وهابی مسوول روابط عمومی هیات فوتبال گیلان و مدیران روابط عمومی و رسانه ای هیات های فوتبال استانی و باشگاه های لیگ برتر  برگزار شد .

در این جلسه در مورد مسایل رسانه ای و برگزاری نشست های خبری سرمربیان قبل و بعد از مسابقه، برگزاری میکسدزون ها بعد از مسابقات و رعایت  الزامات   AFC  در سالن آمفی تئاتر مرکز ملی فوتبال ایران بحث و تبادل نظر شد.
در ابتدای مراسم دکتر بهمنی ضمن خیر مقدم به حضار در مورد اهمیت رسانه در فوتبال و اهمیت اطلاع رسانی صحیح  و سریع از طریق  روابط عمومی ها صحبت کرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین احدی نیز ضمن تاکید بر نقش مهم رسانه‌ها در جهت دهی به افکار عمومی در فوتبال و حتی مدیران ورزش کشور اظهار داشت: رسانه ها حتی می توانند با انتشار مطالب مستند و مستدل در سیاست گذاری های کلان فوتبال و ورزش تاثیر گذار شوند. رسانه می توانند در نشاط اجتماعی کشور در حوزه ورزش و همچنین برجسته نمودن و انعکاس مثبت اقدام های فرهنگی و اخلاقی ورزشکاران  تاثیر گذار باشند.
در ادامه جلسه مدیران روابط عمومی هیأت های فوتبال و مدیران رسانه باشگاه ها در زمینه رسانه و مشکلات بخش روابط عمومی  نظرات و انتقادهای خود را مطرح کردند.

میثم شاهین مسوول رسانه باشگاه ملوان بندر انزلی ، مهدی میزانی مسوول رسانه چوکا و علیرضا وهابی مسوول رسانه و روابط عمومی هیات فوتبال گیلان نیز در این نشست حضور داشتند.

برچسب ها:
کاشف خبر ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*