اخبار عمومی
اعلام وصول 2
30616
تاریخ انتشار: 1395/03/02 17:45
مدیرکل کتابخانه های استان در حاشیه همایش توسعه شهرستان چرام عنوان نمود؛
بعد از بهره برداری پروژه کتابخانه عمومی شهرچرام بعنوان گام دوم کتابخانه شهرسرفاریاب را اجرایی و از نظرتوسعه وهمچنین افزایش کمی و کیفی اقدام میکنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان،زینب قربانی درحاشیه همایش توسعه شهرستان چرام در گفتگو با خبرنگاران از برنامه های خود برای افزایش فرهنگ کتابخوانی در استان کهگیلویه وبویراحمد سخن گفت.
قربانی افزود: در سطح شهرستان چرام مهمترین خواسته ما ازمسئولین بویژه اقای هاشمی پور منتخب کهگیلویه بزرگ بهره برداری از کتابخانه مرکزی چرام با متراژ۱۲۰۰متر زیربنا هست و با توجه به اینکه چرام از نظر فضای مطالعاتی وضعیت بسیار بدی دارد اگر این پروژه به بهره برداری برسد و اماده شود تغییر زیادی در وضعیت کتابخانه شهرستان ایجاد میشود.
وی گفت با توجه به پیگیری ما و اینکه خیرینی قول دادند  در صورت تامین پنجاه درصدی اعتبارکل این پروژه یک میلیارد و دویست میلیون تومانی از سوی مسئولان پنجاه درصد باقی مانده را خودشان تامین میکنند
انشاالله مسئولان کمک نمایند تا بتوانیم در هر چهارشهرستان کهگیلویه  بزرگ تحولی عظیم در بحث کتابخانه ها به وجود بیاوریم.
قربانی به در پیش بودن جشنواره رضوی نیز اشاره کرد و گفت همکاری مسئولین در برنامه های فرهنگی ضروری است و ما جشنواره ملی کتابخوانی رضوی را در پیش داریم و از همه مردم و فرمانداران و بخشداران  و دهیاران انتظار داریم همکاری کنند و با شرکت بالای خود در این جشنواره برای اولین بار امار خوبی از خود بجا بگذارند .
قربانی در پاسخ به سوال خبرنگارصدای جنوب در زمینه محبوبیت بالای این مدیرخانم در میان اقشارمختلف جامعه و بویژه اصحاب رسانه  در سال اقدام و عمل تصریح کرد:من بعنوان یک مدیر خانم هیچی نیستم مگربا همکاری مسئولین در راس استاندار و نمایندگان و اصحاب رسانه که واقعا اگاهی بخش و زبان گویای جامعه هستند،وظیفه خودم میدانم و نه بعنوان مدیرکل کتابخانه های استان بلکه بعنوان اولین مدیرکل زن در استان بتوانم عملکردی خوبی ازخود نشان دهیم تا برای توسعه مدیریت ارشد زنان در استان راهی باز شود که این رسالت عمومی ما بعنوان یک خانم هست و انشالله این تحولات در استان ایجاد شود.
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان درباره بخش سرفاریاب و برنامه های خود برای این بخش نیز گفت:
باتوجه به استقبال خوب مردم در این بخش از کتاب و کتابخوانی بعد از بهره برداری پروژه کتابخانه عمومی شهرچرام بعنوان گام دوم کتابخانه شهرسرفاریاب را اجرایی و از نظرتوسعه وهمچنین افزایش کمی و کیفی اقدام میکنیم.

برچسب ها:
چرام ؛ سرفاریاب ؛ زینب قربانی ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*