اخبار عمومی
اعلام وصول 2
30617
تاریخ انتشار: 1395/03/02 17:52
در جشن اردیبهشت تئاترکهگیلویه بزرگ؛
جشن اردیبهشت تئاتر ایران و با همکاری اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ادارات کل ارشاد استان ها در سطح شهرستان های مختلف کشور برگزار می شود.

به گزارش فرهاد معصومی خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان از شهرستان بهمئی، جشن اردیبهشت تئاترکهگیلویه بزرگ عصر پنجشنبه با حضور پیرسبزی معاونت هنری مدیرکل، سید زمان علی پور رئیس حراست اداره کل و مسئولان فرهنگی و هنری استان در فرهنگسرای دهدشت به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و با اجرای برنامه های متنوع و شاد در قالب تئاتر،ظنز، نمایشنامه خوانی،تعزیه و موسیقی سنتی برگزار شد.
بنا به گزارش خبرنگار ما در این جشن از هنرمندان، پیشکسوتان، فعالان عرصه هنر تئاتر و تعدادی از مدیران حامی تئاتر در کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام تجلیل شد.و پیام 'روز جهانی تئاتر' به قلم یک کارگردان روس قرائت شد.


بنا به همین گزارش در پایان این جشن از امین درخشان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی، فریدون مختاری و ابول ظفرپور پیشکسوتان عرصه تئاتر شهرستان بهمئی تجلیل شد.
شایان ذکر است این مراسم هر ساله با نام جشن اردیبهشت تئاتر ایران و با همکاری اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ادارات کل ارشاد استان ها در سطح شهرستان های مختلف کشور برپا می شود.


برچسب ها:
بهمئی ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*