اخبار عمومی
اعلام وصول 2
306211
تاریخ انتشار: 1401/05/18 22:49
فرمانده قرارگاه اربعین فراجا در حاشیه بازدید از مرز شلمچه گفت: زیر ساخت‌های پایانه های مرزی نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت بهتری داشته‌اند.

به گزارش  پایگاه خبری عصرجهان به نقل از  هنر قلم، سردار “محمد شرفی”  در مرزشلمچه اظهار داشت: امروز ما توفیق پیدا کردیم در معیت وزیر کشور به منظور بررسی آمادگی‌ استان خوزستان برای ماموریت اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) حضور یابیم.

وی افزود: در بازدیدهای میدانی که از زیرساخت‌های جاده‌ای، آمادگی‌های انتظامی، شد آمدی و در رابطه با اسکان و تغذیه زائران داشتیم، نسبت به سال‌های گذشته وضعیت پیشرفت برنامه‌ها بهتر شده است.

فرمانده قرارگاه اربعین فراجا تصریح کرد: هنوز در میدان عمل کارهای انجام نیافته زیادی وجود دارد که با این سفری که صورت گرفته و با پیگیری‌های انجام شده امیدواریم که مسئولان استان با تقسیم کار و همتی که دارند بتوانند شرایط را برای یک سفر آسان و بدون توقف در مرز و با تکریم زوار فراهم کنند.

وی در خصوص تمهیدات پلیس برای تسهیل تردد زائران اباعبدالله الحسین (ع) بیان داشت: مجموعه فراجا از تمام ظرفیت‌ها و فناوری‌های روز در رابطه با تجهیز دستگاه‌های آشکارساز و ابزار کنترلی در مسیرها استفاده خواهد کرد.

سردار شرفی تاکید کرد: پلیس این اطمینان را به زائران اعبدالله الحسین (ع) می‌دهد که نسبت به سال‌های گذشته آمادگی بهتری را در تسهیل تردد آنان خواهد داشت.

وی ادامه داد: برای تسهیل تردد زائران اربعین حسینی این آمادگی را داریم، طرف کشور عراق را در گیت‌های خود بپذیریم تا کنترل هر ۲ کشور در یک جا اتفاق بیفتد‌.

فرمانده قرارگاه اربعین فراجا با اشاره به آمادگی صد در صدی جمهوری اسلامی برای تسهیل تردد زائران اربعین حسینی، تصریح کرد: زیرساخت‌های کشور عراق همانند زیرساخت های کشور جمهوری اسلامی ایران نیست و مشکلاتی در آنجا وجود دارد بنابراین زائران عزیز زمان رفت و آمد خود را قبل از روزهای آخر اربعین تنظیم کنند تا بر اثر کمبود آن زیرساخت‌ها تجمع زیاد صورت نگیرد و دچار مشکل نشوند.

سردار شرفی با اشاره به اینکه امسال در سامانه “سماح” بیش از یک میلیون نفر ثبت‌نام کردند که در سال‌های گذشته این تعداد نبوده، عنوان داشت: ثبت نام زائران بیانگر این است که به علت تعطیلی ۲سال اخیر، امسال استقبال خوبی از اربعین به عمل آید و امیدوارم با توجه به گرمای هوا و استقبال مردم همه زیرمجموعه های ستاد مرکزی اربعین آمادگی لازم را داشته باشند تا بتوانند خدمات بهتری را ارائه دهند.

 

منبع:روابط عمومی نیروی انتظامی خوزستان

برچسب ها:
هنر قلم ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*