اخبار عمومی
اعلام وصول 2
306229
تاریخ انتشار: 1401/05/19 21:56
دبیر ستاد سمن‌های شورای شهر تهران بیان کرد: شهر بدون توسعه محلی دارای نقصان است و مشارکت مردم در سطح محلات برای اداره شهر ضروری است.

به گزارش  پایگاه خبری عصرجهان به نقل از افق تهران، محمد حسین مولایی دبیر ستاد سمن های شورای شهر تهران در مورد فراخوان ” رویش” با ابراز خرسندی به مناسبت فرارسیدن روز تشکل ها و مشارکت اجتماعی، اظهار داشت: از علاقه مندان و فعالین سام ها( تشکل های محلی) دعوت می شود پس از مطالعه شرایط ثبت نام در سایت ستاد سمن ها، نسبت به عضویت و ثبت تشکل اجتماع محور خود اقدام کنند.

او هدف از آغاز این طرح را گردآوری بانک اطلاعاتی جامع دانست و افزود: ستاد سمن های شهر تهران به عنوان نهادی تسهیل گر به منظور توانمندسازی تشکل های محلی که در حوزه مدیریت شهری فعالیت می کنند، قصد دارد پس از شناسایی علاقه مندان، نسبت به صدور شناسنامه هویتی و آموزش آن ها اقدام نماید.

مولایی که حل مشکلات شهری را در حل مشکلات محلی می بیند، بیان کرد: شهر بدون توسعه محلی دارای نقصان است و مشارکت مردم از سطح محلات برای اداره شهر ضروری است که خوشبختانه امروزه در بدنه مدیریت شهری شاهد این اتفاق خوشایند با اقبال مدیران هستیم.

علاقه مندان و فعالین تشکل های محلی می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و عضویت در ستاد سمن های شورای شهر تهران به شماره ۵۱۰۴۰۸۶۴ و سایت ستاد سمن ها به نشانی www.tehranngo.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
افق تهران ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*