اخبار عمومی
اعلام وصول 2
30625
تاریخ انتشار: 1395/03/02 23:46
به مناسبت ولادت حضرت مهدی (عج) و بدست مدیرکل حج و زیارت استان دفتر زیارتی حج و زیارت در شهرستان بهمئی افتتاح شد.

به گزارش فرهاد معصومی خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان در شهرستان بهمئی ، بعد از مدتها انتظار بالاخره دفتر حج و زیارت در شهرستان بهمئی با حضور رحمان فاضلی مدیر کل حج و زیارت استان، فرماندار، امام جمعه، مسئولین ادارات و نهادها و مردم در شهرستان بهمئی افتتاح شد.
خبرنگار ما گزارش داد در ابتدا رحمانی فرماندار شهرستان بهمئی وجود دفتر حج و زیارت را در شهرستان مایه خیر و برکت دانست و گفت: سازمانهای مردم نهاد باید در کارهای اقتصادی، فرهنگی، وسیاسی دوش به دوش دولت قدم بردارند .


رحمانی نبود دفتر حج و زیارت را در شهرستان بهمئی یک خلأ دانست و افزود : ما به همت مدیرکل حج و زیارت و پیگیری های مسئولین به این مهم دست یافتیم و امیدوارم مایه خیر و برکت برای این مردم که عاشق ائمه اطهار هستند باشد.
بنا به همین گزارش در ادامه فاضلی مدیرکل حج و زیارت استان افتتاح  دفتر حج و زیارت شهرستان بهمئی را هفتمین دفتر در سطح استان دانست و گفت: خدا را شاکرم که فضایی برای ارائه خدمت به مردم شهرستان بهمئی به وجود آمده و زائرین عزیز از سختی ثبت نام و رفتن به شهرستانهای همجوار فارغ شدند .
وی وظیفه حج و زیارت را برون مرزی دانست و افزود: در حال حاظر اعزام به حج نداریم چون شرایط ما با عربستان در بدترین وضعیت میباشد. و طبق فتوای مقام معظم رهبری و علمای بزرگ اسلام در حال حاظر اعزام حجاج عزیز را به عربستان صلاح مملکت ندانستند.


مدیرکل حج و زیارت در ادامه گفت: اگر قرار است خدشه ای به حیثیت ملی وارد شود حج انجام نشود بهتر و به صلاح ملت ایران است و ما هم تابع شرایط و فرمایشات رهبری و مراجع اسلام هستیم .
وی افزود: درحال حاظر بخاطر مسئله سوریه و نا امن بودن کشور سوریه و همچنین شرایط عربستان فقط سفر های زیارتی به اتبات عالیات را داریم و سفربه اتبات عالیات به صورت کاروانی 40 نفره و از راه زمینی و از طریق شلمچه ممکن است.
در پایان از طرف مدیرکل حج و زیارت غلامحسین قاسمی به عنوان مسئول دفتر حج و زیارت شهرستان بهمئی معارفه شد.


لازم به ذکر است غلامحسین قاسمی قبل از این سمت مدیر روابط عمومی جهد کشاورزی استان، مسئول هفته نامه برف و آفتاب، عضو شورای هماهنگی ایثارگران و عضو شورای رسانه استان میباشد.

برچسب ها:
بهمئی ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*