اخبار عمومی
اعلام وصول 2
306255
تاریخ انتشار: 1401/05/21 20:07
تنها در این مدت اندک، ۴۴هزار مترمربع ساخت و توسعه فضایی درمانی در سطح کشور انجام شده و بدهی بیش از ۸۵ هزار میلیاردی سازمان تامین اجتماعی به بانک رفاه تسویه کامل شده است در این میان مجلس برای حمایت از قشر بازنشسته و کارگر تمام تلاش خود را انجام خواهد داد

به گزارش  پایگاه خبری عصرجهان به نقل از تایماز نیوز نماینده مشگین شهرو عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در جریان سفر مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به این شهرستان گفت:  بدهی بیش از ۸۵ هزار میلیاردی سازمان تامین اجتماعی به بانک رفاه  در دوره مدیریت دکتر موسوی تسویه کامل شده است.

تسویه بدهی بیش از ۸۵ هزار میلیارد تومان سازمان تامین اجتماعی به بانک رفاه در دوره مدیریت دکتر موسوی

عباس زاده به اقدامات سازنده دکتر موسوی در سازمان تامین اجتماعی اشاره کرد و اظهار داشت: عملکرد و اقدامات سازنده دکتر موسوی در سازمان تامین اجتماعی در پرداخت به موقع حقوق بازنشستگان با توجه به کسری منابع این سازمان، منحصربه فرد بوده است.

وی افزود: تنها در این مدت اندک، ۴۴هزار مترمربع ساخت و توسعه فضایی درمانی در سطح کشور انجام شده و بدهی بیش از ۸۵ هزار میلیاردی سازمان تامین اجتماعی به بانک رفاه تسویه کامل شده است در این میان مجلس برای حمایت از قشر بازنشسته و کارگر تمام تلاش خود را انجام خواهد داد.

عضو کمیسیون امنیت ملی از اقدامات سیدهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و هیات همراه در سفر به شهرستان های محروم در سطح استان اردبیل بخصوص مشگین شهر تقدیر نمود و اظهار داشت: از اینکه دکتر موسوی زحمت سفر به مشگین شهر را علیرغم اینکه مشگین شهر در برنامه این سفر استانی ایشان نبود‌‌، تقبل نموده و در اجتماع عظیم حسینیان مشگین شهر شرکت نمودند، سپاسگزارم یقینا این حرکات ایشان مشمول عنایت حضرت اباعبدالحسین (ع) خواهد بود.

وی افزود: از حسن تدبیر و استقبال امام جمعه محترم و معزز حجت الاسلام جناب آقای باوقار و همچنین ریاست محترم سازمان تبلیغات اسلامی و از مدیرکل محترم سازمان تبلیغات اسلامی استان که کمک نمودند، مطالبات مردم مشگین شهر در حوزه ماموریت مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و همچنین مدیران شرکت سرمایه گذاری سازمان (شستا) تحقق نماید، تشکر می کنم.

عباس زاده ادامه داد: از همراهی و استقبال مردم با معرفت مشگین شهر و حسینیان عزیز از دکتر موسوی که حتم دارم همیشه دعای گو و پشتیبان خدمتگزاران خالص کشور و شهرستان هستندتشکر می کنم.

عضو کمیسیون امنیت ملی از مدیران تامین اجتماعی اعم از بیمه ای و درمانی در استان اردبیل خواست در تحقق مطالبات مردم مشگین شهر پیگیری لازم را به عمل آورند.

لازم به توضیح است که در جریان این سفر چند مطالبه اصلی مردم مشگین شهر از سازمان تامین اجتماعی از جمله تبدیل درمانگاه تامین اجتماعی به دی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی شبانه روزی و تجهیز آن به امکانات انجام جراحی های محدود و تصمیمات دیگر اتخاذ شد.

برچسب ها:
تایماز نیوز ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*