اخبار عمومی
اعلام وصول 2
30626
تاریخ انتشار: 1395/03/03 00:05
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در احکام جداگانه ای پنج تن از مدیران عملیاتی این شرکت را در سمت های جدید، منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان و به نقل از پرتال شرکت ملی حفاری ایران در احکام صادره از سوی مهندس حیدر بهمنی، مسعود حقیقی به عنوان سرپرست عملیات تخصصی حفاری و سیامک افشاری به سمت سرپرست  عملیات حفاری در دریا منصوب شد.
همچنین عبدالله ویسی آرا به عنوان سرپرست امور مهندسی و  مسعود افشار سرپرستی مدیریت نگهداری و تعمیرات را برعهده گرفت و جلیل رحمانی فر در سمت رئیس اداره لوازم و ابزار در گردش شرکت مشغول به کار شد.
معارفه مدیران جدید روز شنبه (اول خرداد) با حضور قائم مقام ، معاونان مدیر عامل در پروژه های های حفاری، عملیات حفاری و خدمات فنی و مهندسی و شماری از مدیران عملیاتی و ستادی شرکت برگزار شد.
در این مراسم محمد رضا تاکایدی با تبریک نیمه شعبان سالروز ولادت حضرت ولی عصر (عج)، در سخنانی گفت: تغییرات مدیریتی و انتصابات جدید با توجه به برنامه های راهبردی شرکت و صنعت نفت در راستای شتاب بخشی و بهبود بیش از پیش امور صورت گرفته است.


وی افزود: انتظار می رود همکاران در سمت های جدید نهایت تلاش خود را به کار گرفته تا با برنامه ریزی مدون و استفاده از تجارب گرانسنگ پیشکسوتان، بیش از پیش به سمت چابک سازی سازمان و دستیابی به اهداف ترسیم شده براساس چشم انداز آتی شرکت گام برداریم.
در این مراسم معاونان مدیرعامل، مدیران جدید و رئیس اداره لوازم و ابزار در گردش به اختصار گزارشی از برنامه های خود را ارائه دادند.
در ادامه از خدمات همکار پیشکسوت عزیر عالیپور که پس از 44 سال خدمت صادقانه در شرکت بویژه در اداره لوازم و ابزار در گردش حفاری به درجه بازنشستگی نائل آمده است، تقدیر به عمل آمد.

برچسب ها:
عبدالله ویسی ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*