اخبار عمومی
اعلام وصول 2
30627
تاریخ انتشار: 1395/03/03 00:19
فرماندار هندیجان خبر داد:
سید مهران رفیعی همچنین خطاب به مدیران ادامه داد بهانه جویی قابل قبول نیست و با مدیری که نتواند کار و مشکلات مردم را حل نماید برخورد می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان از هندیجان، سید مهران رفیعی فرماندار هندیجان در گفتگوی اختصاصی با ناصر حکیمی خبرنگار ما اظهار داشتند؛ بندر هندیجان با 95 کیلومتر مرز دریائی یکی از بنادر جنوبی کشور در حاشیه شمالی خلیج فارس است. مرمان این بندر باز طریق صید آبزیان، کشاورزی و تجارت روزگار خود راسپری می کنند.
روزانه حدود 2000 نفر با بیش از۷۰۰ فروند قایق به دل دریا می زنند از طریق شغل صیادی نان خانواده خود را تامین می نمایند. که متاسفانه همزمان با با ورود بنده به هندیجان با مشکلات زیادی روبروی گردیدند از جمله برخی مقامات از رفتن صیادان به دریا جهت صید جلوگیری نمودند و این مو ضوع باعث نارضایتی این قشر زحمت کش گردید.
از همین رو سید مهران رفیعی فرماندار هندیجان در خصوص رفع این معضل به خبرنگار ما گفت: با رایزنی با مقامات ذی ربط و ذیصلاح توانستیم این مشکل صیادان هندیجانی را حل نمائیم.و در روزهای آینده صیادان هندیجانی می توانند با مجوز به صید و صیادی و کسب روزی حلال ادامه دهند.
نماینده عالی دولت در ادامه با اشاره به مشکل ورود کالای همراه ملوان یا همان "ته لنجی" را در طی هفته گذشته با مقامات قضایی وانتظامی مطرح و حل نمائیم وهم اکنون کالای همراه ملوان به روز از سوی گمرک به صاحبان تحویل میگردد و همینجا باید اشاره داشت که هیچگونه مشکلی برای ورود کالا تجارت در گمرک بندرسجافی وجود ندارد و باید اضافه نمود که کالا در شهرستان برای خرید و در اختیار مردم قرار خواهد گرفت و اگر افرادی که بخواهند کالا را قاچاق کنند طبق قاون قاچاق کالا برخورد می گردد
سیدمهران رفیعی در ادامه از مدیران و مسئولین دستگاهای اجرایی خواست همیشه در محل کار خود آماده خدمت به مردم باشند و با وجود مشکلاتی که در شهرستان وجود دارد باید دست به دست هم داده تا با همیاری و همکاری مردم در رفع معظلات تلاش مضاعفی داشته باشیم.و اگر مدیری توانایی کاری نداشته باشد قطعا به وظیفه قانونی خود عمل می نمائیم و ما باید به قسمی که در قبال مردم خوردیم عمل نمائیم
فرماندارهندیجان همچنین خطاب به مدیران ادامه داد بهانه جویی قابل قبول نیست و با مدیری که نتواند کار و مشکلات مردم را حل نماید برخورد می شود.
 وی درپایان عنوان کرد درب اتاق من به روی همه اقشار باز است و ازشهروندان هندیجانی و روستائیان می خواهم با مراجعه مشکلات خود را به من اطلاح دهند و من با جدیت پیگیری خواهم کرد


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*