اخبار عمومی
اعلام وصول 2
30630
تاریخ انتشار: 1395/03/03 00:52
شنیده های داغ/
استاندار ی گلستان، معاونت وزارت كشور و دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور از سوابق استاندار احتمالی خوزستان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان، منابع خبری گزارش دادند دکتر  علي اصغر احمدی،  استاندار  گلستان در زمان دولت اصلاحات و دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور استاندار خوزستان شد.
همین منابع خبری گزارش دادند کارهای مقدماتی نگارش حکم ایشان در حال انجام است و احتمالا روز چهارشنبه معرفی خواهد شد.
معاون وزیر کشور، استاندار گلستان، نماینده شاهرود در دوره پنجم مجلس، شهردار منطقه 11 تهران، دبیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و دبیر شورای امنیت کشور  و دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور از سوابق استاندار احتمالی خوزستان است.


سیل ویرانگر استان گلستان در زمان استانداری وی به وقوع پیوست.
در همین خصوص ناصری نژاد منتخب مردم خوزستان به رهیاب گفت:اقای احمدی از طرف وزارت کشور برای استانداری خوزستان مطرح شده بود ولی اکثر نمایندگان خوزستان گفتند که ما شناختی از وی نداریم و گزینه مجمع نیست.
وی افزود: در جلسه 4-5 ساعته مجمع حدود 30 نفر مطرح شد که از بین آنها نهایتاً آقایان فریدون حسنوند، شریعتی، سیدشریف حسینی، احمدسیاحی و امین بیانک رأی آوردند و قرار شد بنده از طرف نمایندگان نامه‌ای به وزیر کشور بنویسم و این مسئله را پیگیری کنم.
ناصری نژاد تاکید کرد: همه نمایندگان در جلسه با وزیر کشور تاکید داشتند که استاندار باید بومی استان باشد گزینه‌های خوبی در استان برای استانداری وجود دارد به وزیر کشور اعلام شد که از بومی بودن استاندار کوتاه نخواهیم آمد.



کانال تلگرام عصر جهان


بهمئی
|
Iran
|
1395/03/05 07:28
  +1

  -0
پاسخ
برادر جهانتاب مگه قرار نبود موحد را استاندار خوزستان کنید؟؟؟؟؟؟
پاسخ به بهمئی
|
Iran
|
1395/03/05 23:54
  +1

  -0
پاسخ
گزینه اول: محمد کیانوش راد/گزینه دوم: عباس حیصمی/گزینه سوم: مهدی بخشنده/گزینه چهارم: محمدرضا شمسایی/گزینه پنجم: جاسم جادری/گزینه ششم: محمد فروزنده/گزینه هفتم: سیداحمد آوایی/گزینه هشتم: امین بیانک/گزینه نهم: سیدمحمود حسینی/گزینه دهم: ولی الله شجاع پوریان/گزینه یازدهم: برات قبادیان/گزینه دوازدهم: فرامند هاشمی‌زاده/گزینه سیزدهم: محمدرضا موالی‌زاده/گزینه چهاردهم: احمد میدری/گزینه پانزدهم: غلامرضا شریعتی/گزینه شانزدهم: علی‌اصغر زبردست
موحد هم جز گزینه های غیر بومی که برخی از اصلاح طلب های ذی نفوذ معرفی نمودند
ناشناس
|
Iran
|
1395/03/06 00:34
  +0

  -0
پاسخ
جاسم شدید زاده انتخاب کیانوش راد به عنوان گزینه ی نهایی شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلبان خوزستان را یک فرآیند کاملا دموکراتیک دانست و تصریح کرد: کیانوش راد در جلسه ای که اکثریت نمایندگان احزاب و تشکل های سیاسی خوزستان در آن حضور داشتند برای معرفی به وزارت کشور برگزیده شد.
این فعال سیاسی اصلاح طلب در گفت و گو با شوشان گفت: در جلسه ای نیز که در وزارت کشور با مقیمی برگزار شد ، کیانوش راد را برای تصدی گری در استانداری خوزستان مطرح کردیم اما وزارت کشور وقتی مشاهده کرد که در خوزستان تعدد گزینه ها در این خصوص احراز پست استانداری مطرح است به این نتیجه رسید که نیروهای سیاسی و نمایندگان بر گزینه ی خاصی اجماع ندارند .
شدید زاده با اظهار اینکه طرح اسم های مختلف بدون هماهنگی منجر به این شد که وزارت کشور راه خود را برود ، افزود: وزارت کشور وقتی عدم اجماع بر روی گزینه ی خاصی را شاهد بود ، گزینه ی مورد نظر خود را انتخاب کرد.
علی
|
Iran
|
1395/03/06 00:35
  +0

  -2
پاسخ
طبق اخبار منتشر شده از معاون سیاسی وزیر کشور ، علی اصغر احمدی به عنوان استاندار خوزستان معرفی و هفته آینده معارفه خواهد شد.
ناشناس
|
Iran
|
1395/03/06 00:39
  +1

  -0
پاسخ
حالا که اینطور شد مردم خوزستان باید مردانه تر از قبل پای کارون بایستند
اخرین امید خوزستان کارون است پس نباید اجازه دهیم قطره ای از اب کارون را به ناحق انتقال دهند، با هر استانداری و به هرقیمتی باید ایستادگی کنیم
حجت
|
Iran
|
1395/03/06 05:28
  +2

  -0
پاسخ
بشدت با گزینه ی غیر بومی مخالفت خواهیم کرد،انتخاب گزینه ی غیربومی یعنی تبعیضی دیگر علیه مردم خوزستان

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*