اخبار عمومی
اعلام وصول 2
306323
تاریخ انتشار: 1401/05/26 19:42
فرمانده انتظامي شهرستان مسجدسلیمان با اشاره به اينکه امنيت و آرامش مردم خط قرمز پليس بوده گفت: نيروي انتظامي برابر قانون با متخلفان و هنجارشکنان برخورد خواهد کرد

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان؛ فرمانده انتظامي مسجدسلیمان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف 4 قبضه سلاح جنگی، 8 تیغه خشاب ،32 تیر جنگی، 10 گرم مواد مخدر و یک ترازوی دیجیتال مخصوص توزین در این شهرستان خبر داد.



سرهنگ " حمیدرضا بهاروند" با اعلام اين خبر گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف شناسایی دارندگان سلاح و مهمات توسط ماموران کلانتری 12 این فرماندهی پس از هماهنگی با مرجع قضائی به مرحله اجرا درآمد.
وی در ادامه افزود: در راستای اجرای این طرح ماموران با کار اطلاعاتی یک متهم دارنده سلاح را شناسایی و طی اقدامی غافلگیرانه دستگیر که در بازرسی بعمل آمده از مخفیگاهش 4 قبضه سلاح جنگی، 8 تیغه خشاب ،32 تیر جنگی، 10 گرم مواد مخدر و یک ترازوی دیجیتال مخصوص توزین کشف شد.
فرمانده انتظامي شهرستان مسجدسلیمان در پایان با اشاره به اينکه امنيت و آرامش مردم خط قرمز پليس بوده و نيروي انتظامي برابر قانون با متخلفان و هنجارشکنان برخورد خواهد کرد، بیان داشت: متهم پس از تشكيل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*