اخبار عمومی
اعلام وصول 2
30636
تاریخ انتشار: 1395/03/03 02:13
حادثه گوناگون در 72 ساعت
چند ماهی است که دزفول به عنوان کانون اصلی حوادث گوناگون رانندگی و خودکشی قرار گرفته است.

عصرجهان:شاید در سال‌های اخیر از حوادث تلخ استان خوزستان را بتوان به حوادث ناشی از پدیده‌های جوی در اکثر مناطق و تصادفات پی در پی جاده ایذه به مناطق مرکزی کشور و جاده‌های نابسامان آن اشاره کرد.
در این بین برخی از شهرستان‌های استان از نظر حواشی و اتفاقات، کمتر نامی را از خود به نمایش گذاشته و از نظر حوادث مختلف از جمله تصادفات و تلفات آن، خودکشی، آتش‌سوزی و... کمتر گزارشاتی داشتند.
با یک نگاه جزئی به خروجی رسانه‌های مختلف در استان خوزستان از سال گذشته تاکنون و به‌ویژه در سال جدید نکته‌ای حائز اهمیت است اخبار حوادث شهرستان دزفول است که این‌روز‌ها به کانون اصلی و سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است.
شاید شروع اخبار روزانه حوادث دزفول را بتوان به غرق شدن چند نفر در آب رودخانه دز، غرق شدن وانت و چند ماشین در کانال آب رودخانه، چند مرحله تیراندازی و کشته شدن چند شهروند، تصادفات موتور سیکلت و ماشین و جان باختن چند نفر از سال گذشته تاکنون اشاره کرد.
این در حالی است که روند رو به رشد حوادث این شهرستان از نظر نگاه رسانه‌ها نه تنها در سال جدید کاهش نداشته، بلکه با مروز آرشیو رسانه‌ها می‌توان به یک نکته جالب رسید آن هم این‌که دزفول همواره در روزهای مختلف و در طول هفته صاحب خبر حوادث در این رسانه‌ها بوده است.
اخبار امروز از این شهرستان حکایت از انفجار در یک واحد تجاری به دلیل نشت گاز می‌دهد که خوشبختانه خسارات جانی را در پی نداشته است.
بر این اساس یکی دیگر از اخبار منتشره برای امروز این شهرستان حکایت از غرق شدن یک دستگاه خودروی پراید در کانال انتقال آب دارد که طی آن یک نفر جان خود را از دست داد.
با وجود اینکه تمام حوادث به‌وجود آمده تلخ و ناگوار هستند ولی یکی دیگر از اخبار این شهرستان که امروز در کانون توجه و خروجی رسانه‌های استانی و فضای مجازی قرار گرفت خودکشی یک پیرزن 71 ساله بود که بنا به گزارشات اعلام شده تنهایی باعث انجام این اقدام توسط وی بوده است.
این در حالی است که رئیس سازمان آتش نشانی این شهرستان از وقوع 33 حادثه گوناگون در 72 ساعت گذشته در این شهرستان خبر داده است.
حال باید دید که مسؤولان این شهرستان برای کاهش دادن این اتفاقات ناگوار دست به چه اقداماتی از جمله اقدامات هشداری، ایمنی، راهنمایی و فرهنگی خواهند زد تا از رویدادهای پیوسته کاسته شود.مرجع/فارس

برچسب ها:
دزفول ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*