اخبار عمومی
اعلام وصول 2
306398
تاریخ انتشار: 1401/06/01 17:36
عضو شورای ششم شهر تهران با اشاره به برخی فشارها برای اختصاص بودجه مدارس شهرداری تهران به موضوعاتی غیر از رفع مشکلات مدارس گفت: مدیرکل اموزش و پرورش شهر تهران نظارت کند تا بودجه با اولویت رفع مشکلات هزینه شود.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از افق تهران، سیداحمد علوی در واکنش به ارائه گزارش مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در جلسه هشتاد و هشتم شورای ششم شهر تهران به اختصاص ۴۵ میلیارد تومان در بودجه شهرداری برای کمک به مدارس شهر تهران اشاره کرد و گفت: این بودجه در ۴ عنوان تجهیز، عمران، برنامه و مناسب سازی حریم مدارس دخترانه است که تاکنون در ۱۰ منطقه این تفاهمنامه ها آماده شده است.

وی با بیان اینکه هرچه سریعتر مناطق دیگر نیز اقدام به انعقاد تفاهمنامه های لازم کنند گفت: لازم است مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران بر این تفاهمنامه ها نظارت کند چرا که بعضا شنیده ایم برخی فشار می آورند تا نکاتی غیر از رفع مشکل مدارس در تفاهمنامه قید شود.

عضو شورای شهر تهران تاکید کرد:لازم است که مناطق دیگر نیز در یک ماه باقیمانده از تابستان این تفاهمنامه را به سرانجام برسانند تا مشکلات مدارس به حداقل برسد.

علوی در ادامه به اولویت جامعه و منویات مقام معظم رهبری اشاره کردو گفت: لازم است در موضوعات برنامه ای نیز به حل آسیب های اجتماعی، خشم و اعتیاد توجه کنیم و اینموضوعاتدر اولویت قرار گیرند.

وی همچنین از زحمات آموزش و پرورش در راه اندازی ۲۰۰ پایگاه تابستانی با همکاری شهرداری تهران قدردانی کرد.

برچسب ها:
افق تهران ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*