اخبار عمومی
اعلام وصول 2
30641
تاریخ انتشار: 1395/03/03 15:08
پروژه ی آرشیو فنی واحد فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با هدف ساماندهی و مکانیزه نمودن اسناد و مدارک تجهیزات استراتژیک ملکی به پایان رسید.

به گزارش جلال کاووسی خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان،معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به اهمیت و ضرورت حفظ اسناد و مدارک سازمانی و به منظور تسهیل دسترسی به اطلاعات فنی تجهیزات استراتژیک ملکی، پروژه ساماندهی و مکانیزه سازی آرشیو واحد فنی و نگهداری این اداره کل طی دو مرحله به اجرا در آمد.
مهندس آقایی، در تشریح مراحل اجرایی این پروژه اظهار داشت: شناسایی، فهرست برداری و دسته بندی مستندات فنی کلیه تجهیزات اعم از بندری، دریایی و مخابراتی، تعریف سیستم کدینگ و تهیه بانک اطلاعاتی، گندزدایی، ترمیم و بازسازی اسناد مخدوش، اسکن اسناد فنی و تبدیل آنها به نسخه الکترونیکی از جمله مراحل سخت افزاری پروژه مذکور می باشد.


وی همچنین شناسایی و خرید نرم افزار تخصصی مدیریت اسناد متناسب با نیازها و بودجه موجود، ورود اطلاعات تجهیزات و اسناد اسکن شده به نرم افزار، استقرار و راه اندازی سامانه الکترونیکی و مکانیزه آرشیو فنی و آموزش کاربری و نحوه مدیریت اسناد به صورت مکانیزه را از جمله مراحل نرم افزاری آن عنوان کرد.
معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در ادامه افزود: نرم افزار مدیریت اسناد بر روی سرور اختصاصی این واحد نصب و با تدابیر اتخاذ شده، برای کلیه کاربران اعم از کارکنان اداری، مشاورین و پیمانکاران مرتبط، در دسترس و قابل بهره برداری می باشد.
شایان یادآوری است اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با برخورداری از تجهیزات و ادوات مدرن و پیشرفته خشکی و دریایی نقش مهمی در تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی کشور دارد.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*