اخبار عمومی
اعلام وصول 2
30642
تاریخ انتشار: 1395/03/03 15:08
توسط باشگاه استقلال خوزستان؛جدایی خسوس از استقلال خوزستان تکذیب شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان و به نقل از سایت رسمي باشگاه استقلال خوزستان ، شايعه  خبر جدايي خسوس از استقلال خوزستان و پيوستن به تيم هاي ديگر  كه  همه هواداران را در خوزستان شوكه كرده بود، شب گذشته  فرناندو خسوس همراه با خانواده و كادر فني تيم استقلال خوزستان  به ايذه رفته و  در مراسم عروسي دكتر تيم استقلال خوزستان شركت كرد و به تمامي شايعات مبني بر پيوستن به هر تيمي  پايان داد.


سخن ما با آن دسته از عزيزاني است كه به گونه شايعات دامن زده و سعي در حاشيه سازي براي تيم بدون حاشيه استقلال خوزستان مينمايند...
آيا شايعه پراكني جايگاه مناسبي پيدا كرده كه ما از آن بي خبريم ؟؟؟
نشر اكاذيب پيگرد قانوني دارد اما پيشنهاد ميكنيم در محكمه وجدان خود، خود را محاكمه كنيد و ببينيد اين گونه اخبار رضايت چه كساني را جلب خواهد كرد!!؟؟


اگر به دنبال اخبار صحيح و بدون حاشيه هستيد از ما بپرسيد ، باشگاه فرهنگي ورزشي استقلال خوزستان آماده پاسخگويي به تمامي سوالات اين چنين به همه دوستداران فوتبال ميباشد.
لازم بذكر است كه هر شنيده اي نبايد به چاپ در روزنامه ها و سايت ها برسد ... ، بهترين گزينه آن است كه از منبع اصلي اخبار كه روابط عمومي باشگاه است پرسيده شود تا به شايعات دامن زده نشود.
آرامش و سلامت در تمامي امور بايد نصب العين قرار گيرد.
به اميد همدلي و همزباني

 

برچسب ها:
استقلال خوزستان ؛ خسوس ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*