اخبار عمومی
اعلام وصول 2
306512
تاریخ انتشار: 1401/06/14 22:46
با قهرمانی تیم ستاد اداره‌کل پایان یافت؛
افتتاحیه این دوره از مسابقات با حضور ۱۱ تیم از زندان‌های رودسر، لاهیجان، لنگرود، رودبار، بندر انزلی، آستارا، تالش، لاکان، بازداشتگاه رشت، ستاد اداره کل و اردوگاه حویق برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از کاشف خبر ،هفدهمین دوره مسابقات فوتسال کارکنان زندانهای گیلان به میزبانی اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی با حضور فرماندار تالش، معاون سلامت و اصلاح و تربیت اداره کل، رییس اداره فرهنگی و تربیتی اداره کل و جمعی از مدیران شهرستانی در شهر تالش برگزار شد.


افتتاحیه این دوره از مسابقات با حضور ۱۱ تیم از زندان های رودسر، لاهیجان، لنگرود، رودبار، بندر انزلی، آستارا، تالش، لاکان، بازداشتگاه رشت، ستاد اداره کل و اردوگاه حویق برگزار شد.
در افتتاحیه این مسابقات خانزاده رئیس اردوگاه حویق ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر ورزش را مسیر تندرستی در زندگی دانست و در ادامه حجت الاسلام حقیقت شناس رئیس اداره فرهنگی و تربیتی اخلاق را سرمنشا ورزش بیان و افزود، کلیه ورزشکاران با دوستی و همدلی و رعایت اخلاق این مسابقات را به سرانجام برسانند و در این مسابقات دوستی و برادری را در اولویت قرار دهند .
سپس فرماندار تالش از میزبانی کارکنان زندان های گیلان در هفته دولت ابراز خرسندی کرد و گفت : ورزش در تمام زمینه ها باعث افزایش توان روحی و جسمی می شود و اخلاق مداری بهترین ابزار برای خدمت کارکنان بر عموم جامعه است

گفتنی است این مسابقات به مدت دو روز به طول انجامید که در پایان تیم های ستاد اداره کل و زندان مرکزی رشت به مقام قهرمانی و نایب قهرمانی دست یافتند و زندان انزلی و اردوگاه حویق مشترکا به مقام سوم رسیدند .

گفتنی است از سوی کمیته برگزار مسابقات جواد مهریار به عنوان بازیکن اخلاق در این دوره از مسابقات معرفی شد.

 

پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان گیلان

برچسب ها:
کاشف خبر ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*