اخبار عمومی
اعلام وصول 2
306541
تاریخ انتشار: 1401/06/16 19:30
مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: کاروان راهداری استان اردبیل جهت خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی عازم پایانه شهید حاج قاسم سلیمانی مهران شد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از تایمازنیوز، کلیم اله وثوقی در مراسم اعزام این کاروان افزود:۳ دستگاه ماشین آلات و کانکس در قالب ۱۵ نفر نیروی انسانی برای استقرار در پارکینگ برکت پایانه شهید حاج قاسم سلیمانی عازم مرز مهران شدند.

اعزام کاروان راهداری استان اردبیل به مرز مهران

عضو شورای اداری استان اردبیل گفت: همکاران راهداری وحمل ونقل برای نظم دهی و هماهنگی بازگشت زائران به استان اردبیل از امروز تا ۳۱ شهریورماه در مرز مهران مستقر هستند تا زوار حسینی در بازگشت به استان هیچ مشکلی نداشته باشند.

رئیس کمیته حمل ونقل ستاد اربعین حسینی استان اردبیل هدف از ایجاد نمایندگی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل در پایانه شهید حاج قاسم سلیمانی مرز مهران را ارائه خدمات بهتر به زائران اربعین حسینی استان اردبیل موقع برگشت از کربلای معلی عنوان کرد.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل تصریح کرد: با این کار در تردد زائران اربعین حسینی استان به هنگام بازگشت مشکلی پیش نخواهد آمد و آنان بدون دغدغه به موطن خود باز خواهند گشت.

وثوقی با بیان اینکه برای اعزام زائرین اربعین حسینی ۱۴ کمیته تشکیل شده که کمیته حمل و نقل بر عهده اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است گفت:برای ارائه خدمات هرچه شایسته به زائران اربعین حسینی ۱۱ دستگاه ماشین آلات راهداری به پایانه های مرزی تمرچین و خسروی اعزام شده اند.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل خاطرنشان کرد: در ۵ مرحله نیروی انسانی و ماشین آلات به مرزهای خروجی اعزام شده اند و طی روزهای آینده نیز ۲۳ دستگاه  ماشین آلات سبک و سنگین راهداری جهت خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی به مرز مهران اعزام خواهند شد.

وی افزود: در اعزام زائران نیز اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل باهمه توان در خدمت زائران امام حسین علیه السلام است و از اول شهریور تاکنون ۱۵۰ دستگاه اتوبوس زائران سرزمین عشق را جابجا کرده اند.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل با اشاره به اینکه جابجائی زائران اربعین سالار شهیدان بدون هیچ مشکلی درحال انجام است از تشدید نظارت ها بر عملکرد شرکت ها و ناوگان های حمل ونقل عمومی خبر داد و از مردم خواست هرگونه شکایات و گران فروشی بلیط ها را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به راهداری اطلاع دهند.

وثوقی ادامه داد: با توجه به افزایش تقاضای سفر به تمامی ناوگان های عمومی مسافری استان اردبیل شبانه روز در خدمت زائران امام حسین علیه السلام هستند تا عاشقان کربلا با آرامش و امنیت عازم سفر عشق شوند.



برچسب ها:
تایماز نیوز ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*