اخبار عمومی
اعلام وصول 2
30666
تاریخ انتشار: 1395/03/06 13:42
محمد موحد گفت: از برادر بزرگوارم جناب مهندس حبیبی که از متخصصان امور آب می باشند میخواهم حالا که «لا الله » را فرمودید «الا الله» را هم می‌گفتید. کبنانیوز؛

به گزارش عصرجهان،کانال رسمی تلگرام سید محمد موحد پاسخی به اظهارات جهانگیر حبیبی داده است که از منظر خوانندگان می‌گذرد؛
در پی اظهارات مهندس جهانگیر حبیبی معاون محترم حفاظت و بهره برداری شرکت مدیریت منابع آب کشور مبنی بر مخالفت سید محمد موحد نماینده وقت مجلس شورای اسلامی با احداث سد کلات در منطقه دشمن زیاری، حجت الاسلام محمد موحد به این ادعا پاسخ دادند.
محمد موحد گفت: از برادر بزرگوارم جناب مهندس حبیبی که از متخصصان امور آب می باشند میخواهم حالا که «لا الله » را فرمودید «الا الله» را هم می‌گفتید.
وی در مورد ادعای مخالفت با احداث سد کلات گفت: اصل جریان چنین بوده که کارشناسان وزارت نیرو هنگام بررسی طرح و در مرحله اولیه که به منطقه آمدند تا بررسی ومطالعات احداث سد شروع شود در پاسخ به سوال بنده که پرسیدم زمان اجرایی کردن سد وپروسه احداث چه مقدار می باشد، گفتند: پروسه احداث سد سه مرحله دارد که هر مرحله چندین سال طول می کشد که اگر بررسی ها ومطالعات نشان دهد احداث سد از نظر اقتصادی به صرفه می باشد که تازه آن هم بستگی به تخصیص اعتبارات لازم به وسیله دولت و وزارت نیرو دارد.
موحد در ادامه گفت :من به کارشناسان عرض کردم شفاف و روشن بگویید اجرائی می کنید یا نه تا حداقل ما فکری به حال جاده کنیم.
وی گفت: متاسفانه عده ای یا بر اساس بی اطلاعی و ندانم کاری یا مسائل سیاسی اقدام به طرح چنین موضوعاتی می کنند که مثلا مسیر جاده جای دیگری بوده و تغییر مسیر دادیم که باید جهت اطلاع مردم خوب وفهیم عرض کنم مطالعات واجرای طرح جاده مذکور مربوط به دوران قبل و اوایل ا انقلاب اسلامی بوده ودر واقع دوستان کم لطفی می کنند.
موحد در یایان احداث جاده اصفهان را راه برون رفت شهرستان کهگیلویه از بن بست تاریخی دانست و گفت: جاده وراه جهت توسعه مهم است و اثرگذار.
وی در آخر گفت: نهایتاً به کارشناسان عرض کردم باید با مسئولان وزارت راه هماهنگ کنم که گفتند؛ ما مطالعه وبررسی میکنیم ونهایتا اگر مطالعات وبررسی ها نشان از به صرفه بودن احداث سد داشت تازه وارد مراحل چند گانه احداث می شویم که همانطور که عرض کردم پروسه چندین ساله می شد وعملا ضمن توقف اجرای جاده معلوم نبود مراحل احداث آن چقدر طول می کشد که آن هم بسته به تخصیص اعتبارات دارد که در واقع موجه به نظر نمی رسید وعملیات اجرای جاده ادامه پیدا کرد.

برچسب ها:
موحد ؛ محمد موحد ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*