اخبار عمومی
اعلام وصول 2
306894
تاریخ انتشار: 1401/07/25 19:47
عضو شورای شهر تهران با اشاره به هزین دشمن برای تهیه ویدیو و دیوار نویسی در کشور گفت: جمهوری اسلامی در گوشت و خون مردم است و هرچقدر هم از این پولها خرج کنند به جایی نمی رسند.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از افق تهران؛ سید احمد علوی عضو شورای اسلامی شهر تهران در نود و هفتمین جلسه شورای شهر که صبح امروز ۲۴ مهرماه برگزار شد اظهار کرد: هفته گذشته یکی از بستگان ما از شهرهای کویری موضوعی را مطرح کرد؛ این فردی باری را با کامیون برای مشهد زده بود که صاحب بار پیشنهاد ضبط ویدئوی آتش زدن عکس و پرچم در ازای ۵ میلیون تومان به وی می دهد.

وی افزود: اینکه گرفتاری های اقتصادی در کشور وجود داشته باشد موضوع عجیبی نیست، اما اینکه پول خرج کنیم فردی اقدام به دیوار نویسی و ضبط ویدئو در نقاط مختلف کشور کند عجیب است.

علوی با بیان اینکه باید ببینیم پول‌هایی که دشمن برای تخریب کشور استفاده می‌کنند از کجا می‌آید گفت: جمهوری اسلامی و انقلاب در گوشت و‌پوست مردم آغشته شده و هر چه این پولهای کثیف توسط دشمن خرج شود نه تنها تاثیر مورد نظر انها را نخواهد داشت بلکه اقتدار و نفوذ جمهوری اسلامی را در قلب و جان مردمش نشان میدهد.

عضو شورای شهر تهران بیان کرد: باید مشکلات مردم را حل کنیم و قدر مردم خوبمان را بیش از گذشته بدانیم.

برچسب ها:
افق تهران ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*