اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3069
تاریخ انتشار: 1393/09/27 23:55
در یازدهمین هفته از لیگ دسته دوم فوتبال کشور، نمایندگان خوزستان به میدان رفتند که ضمن ارائه بازی‌های خود به نتایج قابل قبولی دست نیافتند.

عصرجهان -در یازدهمین هفته از لیگ دسته دوم فوتبال کشور، نمایندگان خوزستان به میدان رفتند که ضمن ارائه بازی‌های خود به نتایج قابل قبولی دست نیافتند.

در این هفته نفت امیدیه که به تازگی به صدر جدول راه یافته بود جایگاه خود را از دست داد، نفت آبادان وضعیت بدتری را تجربه کرد، ملی حفاری بیشتر در نتایج ضعیف خود غرق شد و کارون اهواز نیز به فروغی دست نیافت و تنها شهرداری دزفول بود که پس از مدت‌ها یک پیروزی را کسب کرد.

در این پیکارها، نفت امیدیه که به اردبیل رفته بود در مقابل تیم خلخال دشت این شهر به نتیجه تساوی بدون گل دست یافت و جایگاه خود را در صدر جدول گروه سوم از دست داد.

تیم فوتبال ملی حفاری نیز در روزی که میهمان پارس جم بود، با یک گل شکست خود تا جایگاه این تیم بیش از پیش متزلزل شود.

ملی حفاری با این شکست شش امتیازی ماند و در قعر جدول گروه دوم این مسابقات کاندید اصلی سقوط به لیگ دسته سوم لقب گرفت.

در همین چارچوب نیز تیم فوتبال کارون اهواز در ورزشگاه خانگی خود میزبان تیم کاسپین قزوین بود که با یک گل مغلوب میهمان خود شد.

کارون با این شکست 13 امتیازی ماند و در رده پنجم جدول رده‌بندی مسابقات باقی ماند.

اما صنعت نفت نوین آبادان که هفته‌های تاریکی را پشت سر می‌گذارد، این هفته نیز در ادامه نتایج ضعیف خود، موفق نشد در چهارمین دیدار متوالی که در داخل خانه برگزار می‌کند به فروغی دست یابد و باز هم در مقابل حریف خود متوقف شد.

این تیم روز گذشته میزبان بعثت کرمانشاه بود که حاصل تلاش دو تیم در طول 90 دقیقه نتیجه بدون گل مساوی بود.

آبادانی‌ها با کسب این تساوی یک قدم به جمع فانوس به دستان نزدیک‌تر شدند و با 13 امتیاز در جایگاه ششم جدول 10 تیمی گروه دوم جای گرفتند.

شهرداری دزفول نیز دیگر نماینده خوزستان در لیگ دسته دوم، روز گذشته میزبان تیم الوند همدان بود که موفق شد پس از مدت‌ها دومین پیروی خود را در لیگ امسال کسب کند و با نتیجه دو بر صفر از سد حریف خود عبور کند.

شهرداری با کسب این پیروزی هشت امتیازی شد و در جایگاه هشتم جدول 9 تیمی گروه چهارم جای گرفت.

هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور روز یکشنبه 14 دی‌ماه سال جاری پیگیری خواهد شد و طی آن نفت نوین آبادان در مشهد به مصاف نسل ابومسلم می‌رود، کارون در اصفهان به مصاف آزاد خواهد رفت.

ملی حفاری نیز میزبان پیام وحدت مشهد است، شهرداری دزفول در رشت به مصاف سپیدرود می‌رود و نفت امیدیه میزبان ایرانجوان خورموج خواهد بود.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*