اخبار عمومی
اعلام وصول 2
306956
تاریخ انتشار: 1401/07/30 22:25
۱۰۳ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز در “خوزستان” تکشف و ضبط شد
به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از هنر قلم،  فرمانده انتظامی استان خوزستان ازجمع آوری سلاح و مهمات غیر مجاز خبر داد و گفت: در این طرح 103 قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز در سطح استان توقیف شد.

سردار “سید محمد صالحی” با تاکید بر برخورد قاطعانه پلیس با دارندگان سلاح غیر مجاز و عاملان تیراندازی در سطح استان اظهار داشت: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خوزستان با همکاری سایر یگان‌های انتظامی، طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیر مجاز را به مدت ۴ روز در سطح استان به مرحله اجرا در آوردند.

وی افزود: ماموران پلیس با رصد اطلاعاتی و اقدامات خاص پلیسی ۷۱ نفر از دارندگان سلاح غیرمجاز و عاملان تیراندازی را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: در اجرای این طرح ۱۰۳ قبضه سلاح غیر مجاز، شامل ۵۷ قبضه سلاح جنگی، ۴۶ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز و همچنین ۷۳۴ عدد فشنگ کشف شد.

سردار صالحی با بیان اینکه وجود سلاح غیرمجاز یکی از عوامل بستر ساز جرایم خشن اعم از تیراندازی، قتل و سرقت‌های مسلحانه است، تصریح کرد: مجموعه انتظامی با جدیت تمام و قاطعانه با دارندگان سلاح غیرمجاز و برهم‌ زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد می کند.

برچسب ها:
هنر قلم ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*