اخبار عمومی
اعلام وصول 2
307043
تاریخ انتشار: 1401/08/05 22:20
نماینده مردم منطقه ترشیز در نشست خبری با اصحاب رسانه عنوان کرد:
نماینده مردم ترشیز کهن در مجلس شوراس اسلامی ضمن تأکید بر اتحاد مردم و مسئولین گفت: سکان انقلاب دست رهبری است که دستش در دست امام زمان (عج) است و قطعا تا زمانی که پیرو مکتب ولایت باشیم تمامی توطئه‌های دشمنان نقش بر آب می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از ترشیز خوان؛ نشست خبری حجت‌الاسلام جواد نیک بین، نماینده مردم کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ در مجلس شوراس اسلامی با حضور اصحاب رسانه منطقه ترشیز در سالن همایش سردار سلیمانی امامزاده سید حمزه (ع) شهرستان برگزار شد.

ولایت پذیری و اتحاد مردم و مسئولین توطئه های دشمنان را خنثی می‌کند/ مسئولین کاشمر پیگیر جذب اعتبارات شهرستان باشند

حجت‌الاسلام نیک بین در این نشست خبری ضمن محکوم کردن حمله تروریستی عناصر تکفیری صهیونیستی به حرم مطهر حضرت احمد بن موسی الکاظم (ع) در شیراز گفت: جایگاه و نقش رسانه در روشنگری بر کسی پوشیده نیست و ضرورت است که با جدیت بیشتری به این مهم پرداخته شود.

نماینده مردم ترشیز کهن در مجلس شورای اسلامی افزود: ملت ما الگوهایی چون شهید سلیمانی ها را دارند که در راه دفاع از انقلاب و ارزشهای انقلاب لحظه‌ایی آرام و قرار نداشتند و با پیروی از ولایت، راه و مکتب امام حسین (ع) را ادامه دادند.

وی با تأکید بر اتحاد مردم و مسئولین بیان کرد: سکان انقلاب دست رهبری است که دستش در دست امام زمان (عج) است و اعتقاد قلبی داریم که اطاعت از فرامین ایشان واجب است و تا زمانی که پیرو خط و مکتب ولایت باشیم تمامی توطئه ها و فتنه های دشمنان نقش بر آب می‌شود.

حجت الاسلام نیک بین در ادامه در پاسخگویی به سؤالات خبرنگاران گفت: برای پیشرفت و رفع مشکلات منطقه ترشیز در حوزه های مختلف ضرورت است که مسئولین مربوطه در منطقه هم پیگیری های لازم را انجام دهند.

وی افزود: به عنوان نمونه با پیگیری‌هایی که با همکاری مسئولین کشوری انجام دادیم  اعتبار برای بقعه شهید مدرس (ره) گرفته شد و کمیسیون موافقت کرد که ردیف اعتباری مخصوص داشته باشد اما ادامه کار بر عهده مسئولین شهرستان است که پیگیری‌های لازم را انجام دهند.

نماینده مردم کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ در مجلس شوراس اسلامی با  بیان اینکه مسئولین شهرستان نباید در جذب اعتبارات کوتاهی کنند گفت: از دستاوردهای سفر رییس مجلس به کاشمر، تخصیص اعتبار جاده شادمهر به کاشمر به مبلغ ۴۰۰ میلیارد تومان و تخصیص اعتبار برای جاده خلیل آباد به درونه مبلغ ۶۴ میلیارد تومان است.

وی در ادامه در خصوص صادرات محصولات ترشیز به دیگر کشورها بیان کرد: خوشبختانه در حوزه صادرات خلع قانونی نداریم بلکه خلع کارایی داریم که باید برطرف شود.

حجت‌الاسلام نیک بین با اشاره به اختصاص یک میلیارد و ۴۰ میلیون تومان به سالن ورزشی روستای ایور گفت: وقتم برای خدمت به مردم و پیگیری مطالبات مردم است و تا کنون طبق قولی که داده بودم غالب روستاهای منطقه ترشیز را دو بار از نزدیک و چهره به چهره، دغدغه ها و مطالبات را شنیدیم و  در چارجوب قانون پیگیر بودیم و هستیم.

وی یادآور شد: سه حوزه حمل و نقل، انرژی و آب برای توسعه و پیشرفت منطقه ترشیز نیاز به توجه ویژه دارد که با چشم انداز ۵۰ ساله اقدامات خوبی در حال انجام است و ضرورت است که در مسیر تصمیم سازی و پیشرفت منطقه ترشیز همه متحد باشیم.

برچسب ها:
ترشیز خوان ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*