اخبار عمومی
اعلام وصول 2
307085
تاریخ انتشار: 1401/08/07 15:20
فرماندار بهمئی طی پیامی شهادت برخی هموطنانمان و همچنین شهادت هوشنگ خوب و فرزندش آقای امید خوب از اهالی شهرستان بهمئی در کهگیلویه و بویر احمد را تسلیت گفته و این اقدام دشمنان ایران اسلامی را محکوم کرد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهمئی ، در پی ترور ناجوانمردانه برخی هموطنانمان و همچنین شهادت هوشنگ خوب و فرزندش آقای امید خوب از اهالی شهرستان بهمئی در کهگیلویه و بویر احمد ، علی محمدی فرماندار شهرستان بهمئی ضمن ارسال پیام تسلیت، این اقدام ددمنشانه دشمنان ایران اسلامی را محکوم کرد.


متن پیام فرماندار بهمئی به شرح ذیل است:
بسم رب الشهدا و الصدیقین
ترور ناجوانمردانه برخی هموطنانمان و همچنین شهادت «هوشنگ خوب» و فرزندش آقای «امید خوب» از اهالی شهرستان بهمئی در کهگیلویه و بویراحمد توسط دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان داد دشمنان ملت ایران نتوانستند اراده این ملت بزرگ را در جنگ اقتصادی و تحریکات نظامی بشکنند.
سنت و مشیت الهی بی تردید نشان از آن دارد که خون پاک شهدا، الهام بخش جوانان این مرز و بوم و ملل مظلوم جهان و محرّک قلوب مومنین درجهت اعتلا و سرافرازی همه جانبه میهن اسلامی و مقاومت ملل مظلوم و مستضعفان خواهد بود.
اینجانب شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان عزیزمان را خدمت رهبر معظم انقلاب، خانواده محترم آن شهیدان عزیز و ملت شهیدپرور و همیشه در صحنه ایران تبریک و تسلیت عرض می نمایم و از خداوند متعال برای این شهیدان عزیز علو درجات را خواستارم.

علی محمدی
فرماندار شهرستان بهمئی



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*