اخبار عمومی
اعلام وصول 2
307103
تاریخ انتشار: 1401/08/08 15:31
پیکر مطهر شهید گمنام 18 ساله دوران دفاع مقدس بر دوش مردم انقلابی اهواز و جامعه دانش آموزی این شهر از حرم علی بن مهزیار اهوازی تشییع و در بوستان شهید صباغان به خاک سپرده شد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از هنر قلم؛  پیکر مطهر شهید گمنام ۱۸ ساله دوران دفاع مقدس امروز پس از تجمع بزرگ دانش آموزی در حرم علی بن مهزیار اهوازی و اجرای سرود «سلام فرمانده توسط «ابوذر روحی» بر دوش مردم انقلابی اهواز و جامعه دانش آموزی این شهر تشییع و در بوستان شهید صباغان به خاک سپرده شد.

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان در این مراسم، حضور حداکثری دانش آموزان اهوازی در تشییع شهید را یک مشت محکم به دهان استکبار جهانی دانست و اظهار داشت: حجاب این نوجوان و جوانان دانش آموز دختر و برافراشتن پرچم سه رنگ کشورمان پشت تابوت این شهید گمنام معنای زیادی دارد که دشمنان نمی خواهند آن را بفهمند.

وی افزود: همان گونه که ما در لباس پاسداری، روحانیت و خدمت، شما نسل جوان کشور را دوست داریم، شما هم نشان دادید که خادمین واقعی و دلسوز کشورتان را دوست دارید. نشان دادید که شهدای میهن تان را دوست دارید و دشمن این دوستی ها را دوست ندارد.

سردار مرادحاجتی گفت: حضور دانش آموزان در آئین تشییع و تدفین پیکر مطهر این شهید گمنام ۱۸ ساله بار دیگر به سرمداران فتنه و آشوب فهماند که راه را باز هم اشتباه رفته اند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان در پایان از حضور مردم متدین اهواز، مجموعه شهرداری منطقه یک اهواز، سازمان آرامستان‌های شهرداری اهواز، نیروی انتظامی اهواز و کلانتری ۱۳، سازمان برق، ناحیه امام علی (ع)، صداوسیمای مرکز خوزستان، اهالی رسانه و مجموعه آموزش و پرورش استان و نواحی ۴ گانه اهواز به خاطر مشارکت در انجام این مراسم قدردانی کرد.

برچسب ها:
هنر قلم ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*