اخبار عمومی
اعلام وصول 2
307115
تاریخ انتشار: 1401/08/09 23:40
معاونت اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر دفاع مقدس خراسان رضوی:
معاونت اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: سی و چهارمین جشنواره شعر سراسری دفاع مقدس و مقاومت برای نخستین بار در شهرستان کاشمر برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از  ترشیز خوان؛ صبح امروز جلسه برگزاری سی و چهارمین جشنواره شعر سراسری دفاع مقدس و مقاومت با حضو معاونت اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر دفاع مقدس خراسان رضوی و تعدادی از مسئولین شهرستان کاشمر در زیارتگاه شهید مدرس (ره) برگزار شد.

در این جلسه که به میزبانی مسئول فرهنگسرای دفاع مقدس کاشمر برگزار شد سید نعمت الله سجادی، معاونت اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر دفاع مقدس ضمن تسلیت ایام شهادت زائران امامزاده شاهچراغ گفت: خداوند کید دشمنان اسلام را به خودشون بازمی‌گرداند

سجادی افزود: وقتی شما ارتفاع بزرگی را طی می کنید قطعا در اين مسير با باد و سنگلاخ و دیگر موانع مواجه می‌شوید که طبیعی است‌ بویژه که راه بزرگی در پیش داریم و همه این سختی ها به ظهور امام زمان (عج) منجر می‌شود.

وی تصریح کرد: برای نخستین بار است که کارهای کشوری را به شهرستان‌ها واگذار می کنیم و ظرفیت بسیار خوب کاشمر باعث شد که سی و چهارمین جشنواره شعر سراسری دفاع مقدس و مقاومت را با همکاری مسئولین مربوطه در این شهرستان برگزار کنیم.

معاونت اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر دفاع مقدس خراسان رضوی بیان داشت: فرهنگ، مبدأ خوشبختی و بدبختی یک ملت است و شعر هم قسمتی تأثیر گذار از فرهنگ ما است که باید آن را حفظ و تقویت کنیم و در همین راستا جشنواره شعر دفاع مقدس را برگزار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف بنیاد حفظ آثار، رشد فرهنگ جامعه است‌ گفت: با برگزاری جشنواره شعر سراسری دفاع مقدس زمینه را برای شناسایی و تقویت استعدادها فراهم می‌کنیم و یکی از شهرهای قوی ما در این حوزه کاشمر است.

سجادی بیان داشت: با کمیته های استانی هماهنگ شده و آمادگی لازم را برای همکاری با کمیته های شهرستان دارند.

وی یادآور شد: گذاشتن پنل های تخصصی، ترکیب خوبی است؛ ابتکارات شهرستان را هم آماده کنید تا جشنواره در آذرماه به نحو احسن برگزار شود و جوان ما احساس کند که ارزش‌های انقلاب زنده است.

این جلسه با حضور سیده محبوبه میرصادقی، مسئول ادبیات بنیاد حفظ آثار و نشر دفاع مقدس استان و تعدادی از مسئولین ادارات شهرستان کاشمر (مدیر فرهنگسرای دفاع مقدس، مدیر آموزش و پرورش، معاونت فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، نماینده سپاه و بنیاد شهید و مدیریت زیارتگاه شهید مدرس) برگزار شد.
در پایان مسئولین از موزه شهید مدرش (ره) نیز بازدید کردند.

برچسب ها:
ترشیز خوان ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*