اخبار عمومی
اعلام وصول 2
30712
تاریخ انتشار: 1395/03/10 10:06
استقلال در حالی جام حذفی را به ذوب آهن واگذار کرد که بازیکن گچسارانی اصفهانی ها خوش درخشید تا تیم پایتخت بازنده ضیافت پنالتی ها باشد.

عصرجهان:محمدرشید مظاهری بازیکن گچسارانی تیم ذوب آهن اصفهان موفق شد با دفع پنالتی علیرضا رمضانی بازیکن فصل گذشته تیم نفت و گاز گچساران، اصفهانی ها را راهی آسیا کند و برای دومین سال پیاپی قهرمان جام حذفی کشور شوند.
با وجود نمایش خوب هرائر مگویان در استقلال و قاسم حدادی‌فر در ذوب‌آهن اما رشید مظاهری با دو سیو فوق‌العاده و گرفتن یک ضربه پنالتی قهرمانی را به اردوی اصفهانی‌ها آورد و بهترین نمایش را در بین بازیکنان فینال جام حذفی داشت.


شرح ضربات پنالتی
استقلال 2- ذوب‌آهن 1(میثم مجیدی): اولین پنالتی استقلال را مجیدی بر خلاف جهت مظاهری به سمت چپ دروازه زد که تبدیل به گل شد.
استقلال 2- ذوب‌آهن 2(مهدی رجب‌زاده): کاپیتان ذوب‌آهن نخستین پنالتی تیمش را به گل تبدیل کرد. ضربه او پس از برخورد به تیرک عمودی سمت راست دروازه به گل رفت.
استقلال 3- ذوب‌آهن 2(هرائر مگویان): مدافع ارمنی استقلال به زیبایی و زدن ضربه به سمت راست دروازه استقلال از زیر دستان مظاهری توپ را وارد دروازه کرد.
استقلال 3- ذوب‌آهن 3(مهدی مهدی‌پور): این هافبک جوان برخلاف جهت رحمتی دومین پنالتی ذوب را تبدیل به گل کرد.
استقلال 4- ذوب‌آهن 3(امید ابراهیمی): مظاهری به سمت راست دروازه رفت اما ضربه ابراهیمی برخلاف جهت او گل شد.
استقلال 4- ذوب‌آهن 4(مسعود حسن‌زاده): مهاجم ذوب‌آهن به زیبایی هرچه تمامتر توپ را به کنج دروازه استقلال کوبید.
استقلال 4- ذوب‌آهن 4(علیرضا رمضانی): دروخیز رمضانی و شوت رمضانی به سمت چپ دروازه را مظاهری با شیرجه بلند و موفق مهار کرد.
استقلال 4- ذوب‌آهن 5(سید محمدرضا حسینی): ضربه پنالتی حسینی به وسط دروازه استقلال رفت و ذوب‌آهن را یک گل پیش انداخت.
استقلال 5- ذوب‌آهن 5(یعقوب کریمی): پنجمین پنالتی استقلال را یعقوب کریمی به وسط دروازه زد و تبدیل به گل کرد.
استقلال 5- ذوب‌آهن 6(هادی محمدی): مدافع جوان ذوب‌آهن برخلاف جهت رحمتی توپ را به سمت چپ دروازه زد تا تیم یحیی گل‌محمدی قهرمان جام حذفی ایران شود.
اتفاق ویژه
ذوب‌آهن موفق شد برای دومین سال پیاپی و چهارمین مرتبه قهرمان جام حذفی فوتبال ایران شود که نیمی از آنها را مدیون یحیی گل‌محمدی است.

برچسب ها:
ذوب آهن ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*