اخبار عمومی
اعلام وصول 2
307234
تاریخ انتشار: 1401/08/18 11:09
معاون سلامت اداره کل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:
دکتر صادقی ۷ هزار و ۶۰۰ مورد نمونه برداری بهداشتی از فرآورده‌های خام دامی انجام و ۱۳۵ مورد پرونده قضایی تشکیل و به مراجع قضایی معرفی شد

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، معاون سلامت اداره کل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد از کشف و ضبط یک تن ماهی غیر قابل مصرف و فاسد در شهر یاسوج خبر داد.

 دکتر محسن صادقی ، معاون سلامت دامپزشکی این استان با اعلام این خبر گفت: طی بازدید های مستمر کارشناسان واحد نظارت بر مراکز عرضه ، مقدار یک تن ماهی قزل آلا فاسد و غیربهداشتی از یک خودرو دوره گرد کشف و متخلفان به مراجع قضایی معرفی و ماهی های غیر قابل مصرف نیز معدوم سازی شدند.

وی با بیان اینکه اداره کل دامپزشکی استان بر اساس وظیفه نظارتی بر مراکز عرضه، تولید، توزیع و نگهداری فرآورده‌های خام دامی در هفت ماهه گذشته ۵۷ هزار بازدید بهداشتی انجام داده است، افزود: از این تعداد، هزار و ۱۰۰ مورد غیر بهداشتی تشخیص داده شد که در این زمینه ۱۸ تن فرآورده خام دامی غیر بهداشتی کشف، ضبط و جمع آوری شد.
دکتر صادقی با بیان اینکه ۷ هزار و ۶۰۰ مورد نمونه برداری بهداشتی از فرآورده‌های خام دامی انجام و ۱۳۵ مورد پرونده قضایی تشکیل و به مراجع قضایی معرفی شد، بیان کرد: ۱۸ تن فرآورده غیر مجاز خام دامی در این زمینه کشف و ضبط، معدوم سازی و از چرخه مصرف خارج شد.
معاون سلامت اداره کل دامپزشکی این استان از شهروندان خواست، از مراکز عرضه مجاز، فرآورده های خام دامی خود را خریداری کنند.

م/سایت اداره کل



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*