اخبار عمومی
اعلام وصول 2
307242
تاریخ انتشار: 1401/08/18 21:35
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: هدف اصلی این شرکت جلب رضایت حداکثری مشترکین برق است

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از هنرقلم، دکتر علی خدری در بازدید از تاسیسات و شبکه های برق در شهرستان هندیجان با اعلام این مطلب افزود: از جمله طرح هایی که برای اراتقاء سطح پایداری برق در هندیجان انجام شده است؛ می توان به توسعه و احداث شبکه فشار ضیعف و متوسط، و همچنین تعویض ۲ هزار مقره آسیب دیده اشاره کرد.

خدری اظهار کرد: به دلیل موقعیت ویژه جغرافیایی شهرستان هندیجان که از یک سو با بیابان و تهدید ریزگردها و از سوی دیگر با دریا و احتمال بروز شرجی و رطوبت مواجه است؛ لازم است تا شبکه ها و تاسیسات برق به صورت مداوم شست و شو داده شود که این امر علاوه بر هزینه های سنگین نیاز به گروه های عملیاتی مجهز نیز دارد.

وی ادامه داد: به همین منظور با تامین تجهیزات مناسب و همچنین آب مقطر خالص ۱۰ گروه عملیاتی در شش نوبت؛ کار پاکسازی و شست و شوی شبکه و مقره های برق را از تمامی سطح هندیجان انجام داده است و این عملیات کماکان ادامه دارد.

رییس هیات مدیره شرکت توزیع نیروی برق خوزستان تاکید کرد: مجموع اقدامات پیشگیرانه این شرکت برای آماده نگه داشتن شبکه برق باعث شدتا علیرغم آلودگی هوا در روزهای دهم و یازدهم آبان باعث نشست گرد و غبار شدید بر روی شبکه تجهیزات برق شد اما با توجه به حضور گروه های عملیاتی و اقدامات ضربتی صورت گرفته برای پاکسازی شبکه و تعویض مقره ها بلافاصله وضعیت برق در هندیجان عادی شد.

گفتنی است مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان به همراه معاونین شرکت؛ و برخی از مسئولان شهری و محلی شهرستان هندیجان ضمن بازدید از شبکه و تاسیسات برق؛ آخرین برنامه ها و طرح های مورد نظر برای توسعه شبکه و پایداری برق را مورد بررسی قرار دادند.

برچسب ها:
هنر قلم ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*