اخبار عمومی
اعلام وصول 2
307298
تاریخ انتشار: 1401/08/23 21:36
.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از  هنر قلم ، رضا امینی شهردار اهواز در مراسم بهره برداری از لاین شمال- جنوب میدان دانشگاه که بامداد ۲۳آبان ماه برگزار شد، عنوان کرد: خداوند را شاکریم توفیق بهره برداری از لاین دوم پل میدان دانشگاه پل شهید قربانی که از سمت امانیه به گلستان بار ترافیکی را تخلیه میکند، افتتاح شد.

وی افزود: همانطور که به مردم شریف اهواز قول داده بودیم قرار بود طبق برنامه زمان بندی ۲۰ آبان ماه این پل به بهره برداری برسد که به دلیل بارندگی و بارش نزولات آسمانی با ۴۸ ساعت تاخیر روکش نهایی پل انجام شد و عوامل معاونت فنی و عمرانی ، پیمانکار محترم و قرار گاه خاتم النبیاء، عوامل شهرداری منطقه چهار، معاونت حمل و نقل ترافیک و از همه مهمتر همراهی مردم شریف محل بودکه واقعا صبوری کردند تا این پل به بهره برداری برسد.

امینی ادامه داد: مدت زیادی آثار و تبعات اجرای عملیات عمرانی این پل بر زندگی مردم این محدوده اثرات زیان باری داشته است که با خونگرمی ،همراهی و صبوری کمک کردند که پروژه علی رغم مشکلاتی که پیش روی اجرا بود، به ثمر بنشیند.

شهردار اهواز گفت: انشاءالله بر اساس برنامه زمان بندی بعدی از دو قطعه دیگر مجموع تقاطع غیر همسطح تا پایان دی ماه بهره برداری می شود و تلاش پیمانکار و عوامل شهرداری این است که یکی از این دو قطعه تا پایان آذر ماه و یکی تا پایان دی ماه تحویل مردم شریف اهواز شود.

وی تصریح کرد: بحث نور پردازی پل یکی از مولفه های جدید است زیبایی این طرح عمرانی است که ضلع مقابل هم در روزهای آینده تغییر پیدا خواهد کرد و نورش همسان با ضلع شمالی مورد بازیابی واحداث جدید است پایه های چراغ روشن قرار خواهد گرفت.

امینی در پایان ضمن قدردانی از شکیبایی همه ی مردم شریف اهواز که تلاش، کمک و همراهی کردند، تاکید کرد: از رانندگان عزیز هم خواهش میکنیم به دلیل اینکه محل اتصال رانت خروجی پل از سمت امانیه به سمت پل پنجم بایک قوس قرار است با اولویت و فوریت احداث شود. قدری از قطعه اول پل از دو لاین به یک لاین تبدیل میکند باید رانندگان عزیز مراقب وبا احتیاط از این مقطع عبور کنند تا یک هفته آینده این بخش هم تکمیل شود و پل کاملا در اختیار رانندگان عزیز قرار بگیرد.

برچسب ها:
هنر قلم ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*