اخبار عمومی
اعلام وصول 2
307299
تاریخ انتشار: 1401/08/23 21:37
جمعه ۲۲ مهرماه دو نیروی بسیجی حافظ امنیت به یک خودروی پراید با پلاک غیربومی مشکوک شدند و آن را متوقف کردند. اما افراد درون خودرو به صورت ناگهانی به نیروهای بسیجی تیراندازی و فرار کردند

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از ترشیز خوان؛ “وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُواْ فِی سَبِيلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ”. بسیجی مدافع امنیت حسن براتی از حوزه ۱۶ مالک اشتر به قافله شهدای مدافع امنیت پیوست .

«حسن براتی» بسیجی ناحیه مالک اشتر مشهد پس از یک ماه تحمل جراحت‌های ناشی از شلیک گلوله اغتشاشگران، سحرگاه امروز در بیمارستان به فیض شهادت نائل شد.

جمعه ۲۲ مهرماه دو نیروی بسیجی حافظ امنیت به یک خودروی پراید با پلاک غیربومی مشکوک شدند و آن را متوقف کردند. اما افراد درون خودرو به صورت ناگهانی به نیروهای بسیجی تیراندازی و فرار کردند.

فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان کاشمر با صدور پیامی شهادت بسیجی مدافع امنیت، حسن براتی را که در اغتشاشات اخیر در مشهد مقدس مجروح و امروز به خیل شهدای امنیت پیوست، تسلیت گفتند.

متن پیام به شرح زیر است:

خبر شهادت مظلومانه مدافع سرافراز امنیت، بسیجی شهید حسن براتی که در درگیری با عناصر آشوب طلب و هتاکان به حریم مقدسات به درجه رفیع شهادت نائل آمد موجب تاسف و تالم گردید.

در ادامه این پیام آمده است؛ مجموعه سربازان ولایت سپاه کاشمر ضمن ابراز همدردی، شهادت مظلومانه شهید عزیز را به خانواده، دوستان، همرزمان و مردم شهیدپرور شهرستان کاشمر تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن شهید والامقام، علو درجات و برای بازماندگان، صبر و اجر مسألت می نماییم.

شهید حسن براتی از بسیجیان ولایت مدار فروتقه کاشمر بود که به عنوان رزمنده مدافع امنیت سپاه ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر مشهد مقدس در آشوب‌ها و اغتشاشات اخیر مجروح شده بود، امروز بعد از تحمل یک ماه جراحت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

روحش شاد و راهش پر رهور باد

برچسب ها:
ترشیز خوان ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*