اخبار عمومی
اعلام وصول 2
307318
تاریخ انتشار: 1401/08/24 21:19
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر گفت: پیکر شهید «حسن براتی» بسیجی حافظ امنیت که پس از یک ماه تحمل جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمده است، امروز سه شنبه بر دستان مردم شهید پرور کاشمر تشییع می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان و به نقل از ترشیز خوان؛ سرهنگ علی یعقوبیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشمر با اشاره به جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسم تشییع پیکر بسیجی شهید حافظ امنیت در زادگاهش شهر کاشمر، افزود: مراسم تشییع پیکر شهید «حسن براتی» امروز سه شنبه ۲۴ آبانماه ساعت ۱۵ بر دستان مردم شهیدپرور کاشمر برگزار می‌شود.

پیکر بسیجی شهید امنیت در زادگاهش تشییع می‌شود/ وداع مردم کاشمر با شهید «حسن براتی»

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر اظهارکرد: این مراسم رأس ساعت ۱۵ آغاز  و پیکر این بسیجی شهید از میدان انقلاب( مرکزی) تا میدان آزادی (باغمزار) بر دستان مردم تشییع می‌‌شود.

«شهید حسن براتی» اهل کاشمر و متولد ۲۸ شهریور ۱۳۶۷ است که حدود ۱۵ سال در منطقه عبدالمطلب مشهد سکونت داشته است. این بسیجی ناحیه مالک اشتر مشهد در ۲۲ مهرماه امسال پس از مشکوک شدن به یک خودروی سواری پراید با پلاک غیربومی، آن را مورد بررسی قرار می دهند که با شلیک یکی از سرنشینان خودرو مجروح می‌شود. این بسیجی ۳۴ ساله که دارای یک فرزند دختر بود سحرگاه امروز بر اثر شدت جراحات در بیمارستان قائم مشهد به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

گفتنی است؛ پیکر این شهید حافظ امنیت روز چهارشنبه ۲۵ آبانماه بر دستان مردم شهید پرور مشهد و زائران بارگاه منور رضوی تشییع و در این شهر به خاک سپرده می‌شود.

برچسب ها:
ترشیز خوان ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*