اخبار عمومی
اعلام وصول 2
307326
تاریخ انتشار: 1401/08/25 22:55
مدیرکل شیلات اردبیل:
مدیر کل شیلات استان اردبیل گفت: سرمایه‌گذاری در بخش شیلات اردبیل با توجه به ظرفیت‌های بی‌نظیر استان با هدف ارتقای فعالیت‌های اقتصادی باید تقویت شود.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان و به نقل از  تایماز نیوز ، محمد اله‌بخش  در بازدید از زمین مد نظر جهت ایجاد بازار تخصصی عرضه محصولات آبزی استان اظهار کرد:: سرمایه‌گذاری در بخش شیلات اردبیل با توجه به ظرفیت‌های بی‌نظیر استان با هدف کاهش بیکاری و ارتقا فعالیت‌های اقتصادی باید تقویت شود.

سرمایه‌گذاری در بخش شیلات اردبیل باید تقویت شود

وی با اشاره به ایجاد بستر مناسب برای منظور سرمایه‌گذاری افزود: اردبیل از نظر سرمایه‌گذاری در حوزه شیلاتی دارای فرصت‌های بی‌نظیری است که متاسفانه در سال‌های گذشته به علت نبود سرمایه‌گذار متخصص در این حوزه، اقدام مثبتی انجام نگرفته است.

مدیرکل شیلات استان اردبیل خاطر نشان کرد: جذب سرمایه‌گذار در زمینه‌های صنعت فرآوری آبزیان، احداث کارخانه تولید غذای آبزیان، توسعه اشتغال همچنین ایجاد بازار تخصصی عرضه محصولات آبزی از مهمترین برنامه‌های شیلات استان در این زمینه است.

اله‌بخش تصریح کرد: سرمایه گذاران نقش کلیدی در اشتغال‏زایی و کمک به معیشت مردم دارند که در همین راستا از حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در ارتقای صنعت شیلات حمایت می‌کنیم.

وی با تاکید بر ضرورت تسهیل و رفع موانع صنعت شیلاتی افزود: امیدواریم با پیگیری و رفع مشکلات سرمایه‌گذران فعال بخش خصوصی، بتوان به فعالیت‌ها سرعت بخشید و بازار تخصصی عرضه محصولات آبزی پروری را که واقعاً جای خالی آن در استان احساس می شود را عملیاتی کنیم.

برچسب ها:
تایماز نیوز ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*