اخبار عمومی
اعلام وصول 2
307332
تاریخ انتشار: 1401/08/27 19:00
سرپرست جمعیت هلال احمر استان اردبیل از برگزاری مانور زلزله فرضی و تمرین اسکان اضطراری در خانه هلال این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان و به نقل از تایماز نیوز، حمید قویدل، سرپرست جمعیت هلال احمر استان اردبیل از برگزاری مانور زلزله فرضی و تمرین اسکان اضطراری در خانه هلال این استان خبر داد.

برگزاری مانور زلزله فرضی و تمرین اسکان اضطراری در خانه هلال استان اردبیل

قویدل با اعلام این خبر گفت: این مانورها به مناسبت گرامی داشت سالروز زلزله سرپل ذهاب در خانه های هلال شعب تابعه استان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه پناهگیری در داخل و محوطه بیرونی ساختمان، خروج ایمن و اضطراری، تمرین اسکان اضطراری و تحویل اقلام معیشتی و زیستی در زلزله فرضی ۶/۵ ریشتری از مباحث این مانورها می باشد، افزود: با توجه به اولویت خانه های هلال برای جمعیت هلال احمر و نقش موثر آن در افزایش آموزش های امدادی برای مردم مناطق دور دست، مراکز دهستان ها و بخش ها، این مانور ها با هدف افزایش تاب آوری و ارتقای دانش و مهارت اعضای خانه های هلال جهت پیشگیری و کاهش خسارات ناشی از زلزله صورت می گیرد.

این مسئول خاطر نشان کرد: برگزاری مانور زلزله و اسکان اضطراری در خانه های هلال در زمان حوادث کارایی خود را نشان خواهد داد و افرادی که آموزش می بینند، می توانند قبل از رسیدن نیروهای امدادی اقدامات امدادی و حیاتی را انجام دهند.

  • منبع خبر : روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اردبیل
برچسب ها:
تایماز نیوز ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*