اخبار عمومی
اعلام وصول 2
30745
تاریخ انتشار: 1395/03/12 00:50
گفتگو
برای تامین معاش خود و خانواده مجبورم از صبح تا ظهر در هوای گرم بنزین فروشی کنم تا دستم را به طرف کسی دراز نکنم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، سیف الله شنبدی جانباز دفاع مقدس در هندیجان برای کسب امرار معاش خود و خانواده مجبور به بنزین فروشی در سطح معابر شد.
وی درگفتگوی اختصاصی با ناصر حکیمی خبرنگار ما اینگونه به معرفی خود پرداخت:سیف الله شنبدی هستم در عملیات های والفجر8 در منطقه فاو-عملیات خور عبدالله بر اثراستنشاق گاز های شیمیایی و موج انفجار از ناحیه سر،چشم،اعصاب و گوش مجروح و مصدوم شدم و در یکی از بیمارستانهای تهران بستری گردیدم. و با 15 درصد جانبازی و 53 سال سن دارای 5 فرزند 3 دختر و 2 پسر هستم که 2 دخترم با مدارک لیسانس بیکار و 2 فرزند پسرم هم بیکار هستند.
وی ادامه داد برای تامین معاش خود و خانواده مجبورم از صبح تا ظهر در هوای گرم و با موتور سیکلت در کنار خیابان بنزین فروشی کنم تا محتاج کسی نباشم و دستم را به طرف کسی دراز نکنم
 سیف الله شنبدی افزود: در این شهرستان شاهد بی عدالتی زیادی در خصوص استخدام و اشتغال هستیم.
در برخی از ادارات شاهد استخدام افراد غیر بومی و افرادی که به وسیله پارتی بازی به استخدام درآمدند حق ما جانبازان و فرزندان بومی شهرستان را به خودشان اختصاص دادند.
باید به این آقایان گفت: پست ومقامی که دارید و میز و صندلی که به آن تکیه زدید از رشادت و دلاورمردی شهدا و جانبازان به دست آمده است چگونه این عزیزان فراموش شدند.
در شهرستان هندیجان برخی از فرزندان جانبازان با مدرک لیسانس و یا فوق لیسانس در خیابان ها بیکار و یا مجبورند با بنزین فروشی روزگار خود را سپری کنند اما فرزندان افرادی در ادارات با مدارک معادل آنان مشغول به کارشدند نه تنها روحشان از جنگ خبر نداشته بلکه از طریق قانونی هم استخدام نشدند و روابط اداری و شخصی آنان را به استخدام درآورد و بعضا یک شکل شبه قانونی برایش پیدا کردند.که صدای کسی هم در نیاید.
سیف الله شنبدی در ادامه عنوان کرد: سنی از ما گذشته و دیگر قادر به کارکردن در ادارات نیستیم. ولی فرزندان چندین جانباز دیگری در این شهرستان وجود دارد که بیکارند و خرج زندگی خود را از پدرشان می گیرند.
وی ازمسئولین کشوری و استان خوزستان درخواست نمود به موضوع توجه نمایند.


حق و حقوق مسئولین ذی ربط جهت پاسخگوئی محفوظ است.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان


هندیجان
|
United States
|
1396/01/14 13:55
  +0

  -0
پاسخ
واقعا که باعث تاسفه

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*