اخبار عمومی
اعلام وصول 2
307486
تاریخ انتشار: 1401/09/14 12:10
سردار «قنبری» از حمله اشرار مسلح به ماموران وظیفه پلیس راهور شهرستان چابهار و شهادت سرباز مدافع امنیت خبر داد.

به گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، سردار «محمد قنبری» فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از حمله اشرار مسلح به ماموران وظیفه پلیس راهور شهرستان چابهار و شهادت سرباز مدافع امنیت خبر داد.

سردار قنبری گفت: شب گذشته در محل دکه بازار واقع در خیابان امام خمینی شهرستان چابهار دو نفر شرور مسلح به دو نفر از سربازان وظیفه پلیس راهور آن شهرستان که در حال انجام وظیفه و ارائه خدمات ترافیکی به مردم بودند به صورت ناجوانمردانه حمله و به سمت آنان تیراندازی می کنند.

وی افزود: اشرار مسلح بعد از حمله ناجوانمردانه سریعآ از محل متواری شدند که براثر این تیراندازی به دلیل شدت جراحات وارده سرباز وظیفه «عارف هوتی» به فیض شهادت نائل و سرباز وظیفه «بنیامین فاضلی» از ناحیه کتف مجروح شد.

این مسئول تصریح کرد: از لحظات ابتدایی این حادثه با تشکیل تیم ویژه و سرنخ های به دست آمده، شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی به ماموران جان برکف گشت پلیس راهور آغاز شد.

سردار قنبری با اشاره به اقدامات کور اشرار مسلح در تیراندازی به سمت مدافعان امنیت گفت: امنیت خط قرمز پلیس بوده و در راه حفظ امنیت مردم با اراده استوار تا پایان جان ایستاده‌ایم و شهادت این سرباز سرافزار انتظامی را خدمت مردم شریف استان و خانواده و بستگان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*